Dinsdag de 11 e Dec
Denk je alles te hebben gehad brengen ze doodleuk 3 kratten met gele doosjes erbij en een brief. Er was een pallet zoek geraakt met deze doosjes, bleef die maar zoek dacht ik meteen, grrrrrr.
Wat te doen....niet alles op 1 dag deze keer, te laat zijn ze toch al en heel veel liggen gewoon open. Af en toe valt de inhoud eruit als ik die dingen uit de kratten haal.
T ligt ook helemaal door elkaar, geen straat bij straat dus,grrrrrr.
Ook 1, 3 kg zware dozen , een krat vol en BNN scheurkalenders een krat vol ermee. Tja ik zal maar verder mn mond houden.
T wordt goed weer dus!!
En dat was het, heerlijk buiten! Wel glad dus uitkijken en rustig werken, geen gejekker.
Kwam 2 collegas tegen, even ons beklag doen over die gele doosjes onzin. Ook zij baalden enorm ervan. Volgens mij is niemand daar blij mee. wat jullie???
Kreeg nog een waarschuwing over een valse hond in mijn wijk, die schijnt Turken aan te vallen. Dat hebben ze m geleerd, dan weet je wel wat voor volk hier oa woont(tja waar niet?).
Er was geen gemopper langs de kant van de weg,iedereen was aardig en dat was fijn.
Ik reed op mn oude postfiets zonder remmen omdat de andere in reparatie is, dus ik heb wat afgeslipt best wel eng ook.
Morgen doe ik de doosjes dat werkt wel zo snel. Ja ook op die fiets zonder remmen dat moet maar even.
Dus nu lekker even voor de kachel.
Re: [elisa] [21-09-2011] Vervolg van de De Sanddvrouw Blog
292Ja, wij hadden die Ko&*&lere dingen afgelopen vrijdag. Net toen het bij ons zo gesneeuwd had. Was niet prettig, omdat ik er zo ongeveer 600 had.. Een mevrouw pakte hem aan en plopte hem hoppaaa zo in de container! haha Ik kan het haar niet kwalijk nemen!
Maar alle post is weggekregen. Al was ik wel pas tegen half 5 klaar.
@Elisa, een hond die erop 'getrained' is om Turken aan vallen? Wat een tuig zeg!
Je zult maar net het 'verkeerde' kleurtje hebben.. in die hond zijn ogen. Lekker dan.
Het was trouwens heerlijk weer vandaag. Lekker zonnig! Hier ook iedereen vrolijk. Ik denk dat de mensen toch wel blij waren dat de sneeuw weg was.
Maar alle post is weggekregen. Al was ik wel pas tegen half 5 klaar.
@Elisa, een hond die erop 'getrained' is om Turken aan vallen? Wat een tuig zeg!

Het was trouwens heerlijk weer vandaag. Lekker zonnig! Hier ook iedereen vrolijk. Ik denk dat de mensen toch wel blij waren dat de sneeuw weg was.

293Vrijdag de 14 e dec.
Laat kwam de chauffeur , ik stond te koken en te bakken. Snel alles in de hal gezet, 8 kratten vol.
Zag m al de Pc Loterij zat erbij. Ben ik niet zo dol op ivm de slechte weersvoorspelling , al tikt het lekker aan zo ik zal er niet over klagen.
Ik voelde me niet lekker smiddags en had het vermoeden dat het een migraine aanval kon zijn.
En ja hoor bij het sorteren knalde die eruit, ik zag sterretjes om de 48 Miljoen
, dubbel en stopte om 8 uur.
Dan maar morgen verder(na een slapeloze nacht ).
zo gezegd zo gedaan, vroeg uit bed en verder sorteren maar.
Kun je toch aardig op tijd beginnen. De 2 e wijk was bijna klaar maar die liet ik liggen tot ik de eerste had bezorgt.
Hoofdpijn was vertrokken naar Migraine land gelukkig.
Mijn fiets gaat fantastisch, die is even onder handen geweest, alle spaken zat los bleek. Kwestie van tijdbom!
Glad is het ook, dus de spijkers gaan onder de schoenen wat enorm bevalt. Gelukkig blijf ik overeind vandaag!
Wel een bijna aanrijding van een uitparkerende bewoner die me niet zag aankomen, de arme man schrok nog harder dan mij. Hij keek de verkeerde kant op en ja toen kwam ik eraan. Zijn heg ving me op. Liep goed af allemaal.
Met alle geluk omzeil ik de schoolspitsen en werk lekker door. Het schiet wel op allemaal.
De 2 e wijk doe ik na de rest sorteren er meteen achteraan, want ja die regen komt eraan .
Ook omzeil ik de supermarkt spits als ik zelf even boodschappen doe, wat een mazzel toch.
Kletspraatjes zaten er niet in deze keer, hoe saai .
Laat kwam de chauffeur , ik stond te koken en te bakken. Snel alles in de hal gezet, 8 kratten vol.
Zag m al de Pc Loterij zat erbij. Ben ik niet zo dol op ivm de slechte weersvoorspelling , al tikt het lekker aan zo ik zal er niet over klagen.
Ik voelde me niet lekker smiddags en had het vermoeden dat het een migraine aanval kon zijn.
En ja hoor bij het sorteren knalde die eruit, ik zag sterretjes om de 48 Miljoen

Dan maar morgen verder(na een slapeloze nacht ).
zo gezegd zo gedaan, vroeg uit bed en verder sorteren maar.
Kun je toch aardig op tijd beginnen. De 2 e wijk was bijna klaar maar die liet ik liggen tot ik de eerste had bezorgt.
Hoofdpijn was vertrokken naar Migraine land gelukkig.
Mijn fiets gaat fantastisch, die is even onder handen geweest, alle spaken zat los bleek. Kwestie van tijdbom!
Glad is het ook, dus de spijkers gaan onder de schoenen wat enorm bevalt. Gelukkig blijf ik overeind vandaag!
Wel een bijna aanrijding van een uitparkerende bewoner die me niet zag aankomen, de arme man schrok nog harder dan mij. Hij keek de verkeerde kant op en ja toen kwam ik eraan. Zijn heg ving me op. Liep goed af allemaal.
Met alle geluk omzeil ik de schoolspitsen en werk lekker door. Het schiet wel op allemaal.
De 2 e wijk doe ik na de rest sorteren er meteen achteraan, want ja die regen komt eraan .
Ook omzeil ik de supermarkt spits als ik zelf even boodschappen doe, wat een mazzel toch.
Kletspraatjes zaten er niet in deze keer, hoe saai .
294Dinsdag de 18 e Dec
Het weer voorspelt niet veel goeds maar we hebben geluk, althans de eerste wijk is droog bezorgt, hoera! Dat is ook de grootste.
Onderweg zie ik veel leuks, mensen doen strikjes om hun boompjes en hangen sterren in de heg, of lampen boven de voordeur, BOEM ! AUW!
Her en der liggen bloemen op straat, ja zelfs nu! Trend is bloemen aan de fietsmand en dat is wel duidelijk dat ze verwelken en erafvallen.
Toch is het vrij rustig, bijna geen mens op straat, ze zitten binnen of in de auto lijkt t wel.
Echt veel post hebben we niet dus ik sjees lekker door de straten naar de huizen in deze wijk.
Wijk 2 is wat natter, maar die werkt vlot weg dus dat spetje mag best.
Kleine ramp voltrekt zich als mijn fiets omvalt over een laag hek, post in plantsoen, wel gebundeld gelukkig ;(.
Het regent nog maar net dus het is nog niet zo nat. Gelukje.
In een van de flats woont een gezin met 12 kinderen, ook bovenin net als op de Tv: Een huis vol op Nl 1 nu elke avond.
Het verbaast me hoe men zo opeengepakt kan wonen. Waar laten ze iedereeen?
Nu ik snap het intussen. Dit gezin heeft het wel armer denk ik want gordijnen hangen vast met punaises, schots en scheef.
En ook waar al die luiers vandaan komen die op tgras liggen daar. De honderden peuken op t voorportaal.
De rits kinderfietsen kris kras overal tussen kapot speelgoed.
Goed, tijd voor Lunch!! En lekker vlot klaar.
Het weer voorspelt niet veel goeds maar we hebben geluk, althans de eerste wijk is droog bezorgt, hoera! Dat is ook de grootste.
Onderweg zie ik veel leuks, mensen doen strikjes om hun boompjes en hangen sterren in de heg, of lampen boven de voordeur, BOEM ! AUW!
Her en der liggen bloemen op straat, ja zelfs nu! Trend is bloemen aan de fietsmand en dat is wel duidelijk dat ze verwelken en erafvallen.
Toch is het vrij rustig, bijna geen mens op straat, ze zitten binnen of in de auto lijkt t wel.
Echt veel post hebben we niet dus ik sjees lekker door de straten naar de huizen in deze wijk.
Wijk 2 is wat natter, maar die werkt vlot weg dus dat spetje mag best.
Kleine ramp voltrekt zich als mijn fiets omvalt over een laag hek, post in plantsoen, wel gebundeld gelukkig ;(.
Het regent nog maar net dus het is nog niet zo nat. Gelukje.
In een van de flats woont een gezin met 12 kinderen, ook bovenin net als op de Tv: Een huis vol op Nl 1 nu elke avond.
Het verbaast me hoe men zo opeengepakt kan wonen. Waar laten ze iedereeen?
Nu ik snap het intussen. Dit gezin heeft het wel armer denk ik want gordijnen hangen vast met punaises, schots en scheef.
En ook waar al die luiers vandaan komen die op tgras liggen daar. De honderden peuken op t voorportaal.
De rits kinderfietsen kris kras overal tussen kapot speelgoed.
Goed, tijd voor Lunch!! En lekker vlot klaar.
295vRIJDAG DE 21 E dEC
Help de wereld vergaat en ik heb dan eindelijk mijn 2 chocorepen van de P C L, hehe en wat zijn ze lekkah!!
Mag ook wel, wat een gesjouw van daag met al dat geld in die enveloppen. plus de rest.
Het was veel en nat vandaag maar het regenpak beviel goed, ik kon aan de gang.
Beetje verslapen dus later begonnen. Wist dat het een natte boel zou zijn. Dus geen gehaast.
Na paar uren en een lunch kon ik aan de 2 e wijk beginnen. De kids zijn vrij dus de GSM gaat dan mee.
Aan het eind van wijk 2 op pad voor kerstkadootjes , kop koffie gratis bij Appie scoren. Heerlijk!
Een man moppert nog over het feit dat mijn fietstas niet tegen zijn hekje mag staan, ik wens m fijne feestdagen en ga verder.
Vandaag heb ik iets van , t kan me niet boeien...ik voel me goed!!!
Ook omdat we andere bezorgingen hebben deze dagen dus iets meer vrij.
Zo nu een lekker wijntje en op naar kerst!
Help de wereld vergaat en ik heb dan eindelijk mijn 2 chocorepen van de P C L, hehe en wat zijn ze lekkah!!
Mag ook wel, wat een gesjouw van daag met al dat geld in die enveloppen. plus de rest.
Het was veel en nat vandaag maar het regenpak beviel goed, ik kon aan de gang.
Beetje verslapen dus later begonnen. Wist dat het een natte boel zou zijn. Dus geen gehaast.
Na paar uren en een lunch kon ik aan de 2 e wijk beginnen. De kids zijn vrij dus de GSM gaat dan mee.
Aan het eind van wijk 2 op pad voor kerstkadootjes , kop koffie gratis bij Appie scoren. Heerlijk!
Een man moppert nog over het feit dat mijn fietstas niet tegen zijn hekje mag staan, ik wens m fijne feestdagen en ga verder.
Vandaag heb ik iets van , t kan me niet boeien...ik voel me goed!!!
Ook omdat we andere bezorgingen hebben deze dagen dus iets meer vrij.
Zo nu een lekker wijntje en op naar kerst!
296Ik drink een wijntje met je mee! Of Twee!

297@elisa
Fijne Feestdagen!
we kunnen nu helemaal los
Fijne Feestdagen!
we kunnen nu helemaal los

298

Postbezorgster *religroup**sandd*
is back since 8/7/13!

299Elisa had een hond die ze uit moest laten , hij trok haar mee het singeltje rond.....har099bezorger schreef:waar is elisa toch?
ik mis der verhalen!
ik mis ook de verhalen
300Het is Kerstvakantie. Misschien is ze met de kids weg?
We zullen het morgen wel zien. Hopelijk is ze er morgen of anders dinsdag er weer.
We zullen het morgen wel zien. Hopelijk is ze er morgen of anders dinsdag er weer.