Je krijgt collectiviteit korting bij Sandd op je zorgverzekering wanneer je overstapt. Echter zonder collectiviteit korting met een goedkopere verzekeraar ben je nog voordeliger uit. Wanneer je voor 500 euro vrijwillig risico kiest dan is:
Anderzorg (van Menzis) het goedkoopste met: 72.25 euro per maand. Bij Sandd is het 72,99 euro dacht ik per maand.
Wanneer je geen eigen risico wilt kiezen dan is Promovendum het goedkoopste met 91,90 euro per maand voor je basis verzekering. Promovendum staat meestal niet tussen de vergelijkingen. Dit omdat zij er niet voor willen betalen om hierin opgenomen te worden. Je kunt bij Promovendum kiezen voor studenten verzekering, dat is hetzelfde als de basis en zij accepteren je ook wanneer je geen student meer bent!
http://www.kiesbeter.nl (van de overheid) website voor vergelijken.
Je kunt de verzekering voor 1 januari 2013 opzeggen en je hebt dan nog een maand de tijd om je aan te melden bij (nieuwe) zorg verzekering. Ik zat voorheen bij Unive Zekur. Zij kosten 92,25 euro per maand en zij zijn in tegenstelling tot andere basis verzekering MAANDELIJKS opzegbaar! Meer info: www.zekur.nl Enige nadeel is dat je medicijnen via internet apotheek moet bestellen.
Re: Sandd collectieve actie zorgverzekering
2Deze aanbieding heeft Sandd verstuurd naar haar medewerkers omdat medewerkers van Sandd collectiviteitskorting krijgen. Ik wil hiermee aangeven dat die korting van 15% weinig nut heeft. Meer informatie www.zk.nl/sandd