Zélfs zijn haren niet!Carla41 schreef:@Tobo
Vulpes pilum mutat, non mores

Zélfs zijn haren niet!Carla41 schreef:@Tobo
Vulpes pilum mutat, non mores
Geen TC, geen Postbezorger? Wat doe je dan hier en wat is je link met PostNL?Tobo2011 schreef:Dat is ook een vorm van 'bezorgen' tegenwoordig....neen, voor bezorgen heb ik mijn personeel.slagvaardige schreef:Gooi jij de post dan weg @Tobo?!?![]()
..en neen, ik ben géén TC.
Die vraag zou ik aan een ander gesteld hebbenGeertjan schreef: Wat doe je dan hier en wat is je link met PostNL?
Arme Geertje Jan, deduceren is niet je sterkste kant ben ik bang.Geertjan schreef:Geen TC, geen Postbezorger? Wat doe je dan hier en wat is je link met PostNL?
Misschien wel het brein achter het langzamerhand verdwijnen er van....88CE schreef:Aldoende is Tobo het brein achter de GEO geworden.
Ach wat is het toch moeilijk om serieus een vraag te beantwoorden.Tobo2011 schreef:Arme Geertje Jan, deduceren is niet je sterkste kant ben ik bang.Geertjan schreef:Geen TC, geen Postbezorger? Wat doe je dan hier en wat is je link met PostNL?
hahaha, ja zo kun je het ook lezen.Tobo2011 schreef:Misschien wel het brein achter het langzamerhand verdwijnen er van....