Re: blogje har099bezorgster!

408
me uitgebreiden verslag van 11-1-2013

ik rolde me bed uit. ik dacht hmmm wat was me bed toch lekker warm. wilde er bijna inblijven. maar dacht, nee ik moet na de post ook nog elders werken. Ik deed me kleding aan, zetten de postbakken bij de deur, gaat naar buiten (zonder jas) en ik wist niet hoe gauw ik weer naar binnen moest rennen. en kouddddddd dat het was. snel me jas en handschoenen aangetrokken. had maar 3 bakken voor me eigen wijk, best wel een luxe want ja heb alleen maar 5 bakken gehad afgelopen vrijdagen! ik spring op me fiets, het had geregend, baluhhh dat betekende dus dat het gladjes was. heel voorzichtig gefiets. tevens voelde ik me banden, die zijn ook niet meer 100% in order. maarja ben te lui om nu nog naar die fietsenmaker te gaan en om me fiets nou weer 1 week kwijt te hebben, en dan nog te bedenken dat ik dan bezig blijf met die fiets, dan ken ik elke 2 weken wel naar de fietsenmaker. maarja! tijdens het fietsen, voelde me vingers steeds pijner worden. de wind voelde ik door me schoenen heen gaan! en koudd dat ik het had. gelukkig tijden het postlopen kreeg ik het wat warmer. en ik was zo blij dat ik maar heel weinig post had. ook bij het verzorgingshuis, het duurde ff voor dat de deur open werd gehad, er was een vrouw, die wilde de post al aannemen. ik heel bot *laat dat maar aan mij over*. ik heb zo iets van, ik wil geen klachten en om nou in een korte tijd nu al dat personeelleden te vertrouwen no!!

en toen ging ik maar naar me 2de wijk. liep deze voor het laatst! en ook hier was het glad, maar eh het was wel lekker rustig. geen 1 mens tegen gekomen die me in de weg lag. wel had ik wat moeite met de poststukken. steeds had ik het gevoel dat ik poststukken in de brievenbussen deed, en dat ik dan bijvoorbeeld het volgende poststuk voor een ander nummer erbij heb gedaan. ook kwam ik 1 persoon tegen, die de weg zocht. ik wees naar 1 gebouw en zij, dat gebouw grenst aan de straat die u zoekt. vraagt ze of het betaald parkeren hier was. ik heel nuchter geen idee, ik ben een postbezorger, geen parkeerwacht! daar moest de vrouw wel oplachen, maar ik bedoelde het dus letterlijk geirriteerd! ik had echt zo iets van, op lazeren!!! had je maar op het internet moeten kijken of het betaald parkeren was hierzoo!!!

en toen ging de zon schijnen en werd het een beetje warmer! :)
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!

409
Carla41 schreef:kom har.. breng ons back on topic met je blog van vandaag
(Y)
al gedaan! :)
slagvaardige schreef:Har is ff te druk met het bekijken van alle folmpjes en plaatjes. :mrgreen:
ik kijk alleen plaatjes :P filmpjes die kijk ik wel als ik zondag thuis bent ofzo
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!

410
@har

he ja, gezellige blog weer har.

het wordt weer tijd voor thermo deze en komende week.
en iets op je hoofd. blijft die warm dan gaat de rest ook goed.

ik bezorg niet met handschoenen, veel te lastig. gewoon een beetje
uienvet/vaseline op de vingers en ik blijf warme handen houden.

jij blij .. volgende week geen 2e wijk? dat heb je goed getimed (Y)