Re: Weinig post bij Sandd

63
har099bezorger schreef:Readers Digest, maar krijg alsnog van die @#%@## boekje elke maand! :twisted:
SPAM brievenbus-mailing (+ internet !) is lastig te stoppen ; in Mei 2012 bij Klantenservice over gereclameerd ; vorig wk zat er toch weer Readers-SPAM in de bus; meestal wel te zien op bui.zijde envelope ; gaat bij mij zo (Y) de container in.Het wordt nu geleidelijk minder.klantenservice@readersdigest.nl
Postbezorger Sandd

64
Geinig plaatje over die telefoongidsen. Kan ik wel waarderen. Maar zo groot is mijn papiervernietiger niet hoor en mijn open haard evenmin. Heb de meeste gidsen ook al bezorgd. En ze kwamen niet plotseling. Er is van te voren gemeld wanneer ze geleverd werden. :lol:

65
postbode7 schreef:Geinig plaatje over die telefoongidsen. Kan ik wel waarderen. Maar zo groot is mijn papiervernietiger niet hoor en mijn open haard evenmin. Heb de meeste gidsen ook al bezorgd. En ze kwamen niet plotseling. Er is van te voren gemeld wanneer ze geleverd werden. :lol:
ja, tuurlijk begrijp ik :!:satirisch-achtige afbeelding ......zijn het Sandbezorgers....of :?: :mrgreen:
Via Sandd heb ik hier nooit geen telefoongidsen ; vroeger bezorgde ik die wel via Selektmail (DHL)
Postbezorger Sandd

66
Nu ik ook de post van 29 januari heb gesorteerd, kan ik de balans opmaken tussen de hoeveelheid post van januari 2012 en januari 2013. Het verschil vind ik schrikbarend.

De getallen:
Januari 2012: 2615 psotstukken
Januari 2013: 1956 poststukken
Verschil: 659 poststukken (Dit is 25% minder post.)
Opmerking: zowel in 2012 als in 2013 heb ik in januari geen prijzenpost voor de postcodeloterij en ook niet voor de vriendenloterij bezorgd.

Niet alleen PostNL, maar ook Sandd heeft te maken met het probleem dat er minder post verzonden wordt.

67
Ik zou eens moeten kijken wat het verschil is bij mij vergeleken met vorig jaar. Ik heb eigenlijk het gevoel dat ik meer post heb, zeker de laatste maanden.

Zal eens kijken, nu ben ik wel heel nieuwsgierig. Eerst overigens even de kinderen naar school werken. :lol:

68
Ik heb even alleen gekeken naar mijn kleine wijk voor de vergelijk.

Aantal poststukken januari 2012: 3545 (dus alle 9 slagen bij elkaar opgeteld)
Aantal poststukken januari 2013: 3588 (dus alle 9 slagen bij elkaar opgeteld)

Nu hadden we vorig jaar overigens een slag op 31 januari. Dit jaar valt die slag op 1 februari. Maar ik heb zowel voor januari 2012 en januari 2013 negen slagen geteld.

Het kan natuurlijk per wijk of regio verschillen. Ik had heel veel lotto afgelopen maand. En deze slag heb ik veel SVB en Menzis, vrijwel huis aan huis. Dat scheelt natuurlijk.

Eta: ik zit mij wel te bedenken dat mijn kleine wijk, nu wel een stukje groter is geworden. Ik kreeg er een aantal straten bij. Vandaar natuurlijk per saldo meer post voor mij. Anders was het waarschijnlijk wel wat minder geweest ja.

70
ik heb ook even gekeken.

ik kwam in januari 2012 uit op: 2561 aantal poststukken.
en ik kwam in januari 2013 uit op: 3182 aantal poststukken.

maar je ken het eigenlijk niet vergeleiken, omdat de wijken kleiner of groter zijn geworden in 2012... :mrgreen:
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!