uit de kast is een programma, die helpt iemand die op het zelfde geslacht valt. En de boodschap over te brengen naar familie & vrienden. Het geeft ze een duwtje in de rug, waarna de snakken daarom hebben ze zich ook opgegeven voor het programma om uit de kast te komen.
Wat jij zegt over Sire Cliff Richard, lijkt mij te vermoeden dat je het over samenwonen hebt of gewoon dat een stel mannelijke vrienden gewoon in 1 huis zitten. of natuurlijk stel vrouwelijk vriendinnen. excuses.
Re: Geaardheid?
12Dat zelfde geldt voor die broeders uit Psalm 133. Deze psalm heeft gewoon te maken met samen leven van gelovingen.
13mensen die vallen op hun eigen geslacht
au.
wat de Griekse zon al niet met een mens kan doen..
au.
wat de Griekse zon al niet met een mens kan doen..

15Ik val op de post!
Sorry Verzenden, het maakt mij niet uit op wie je wel of niet valt (zolang het maar geen kleine kindertjes en diertjes zijn) maar vind je niet dat je beter dit soort dingen op een ander soort forum kwijt kunt?
Zit je er echt zo mee? Of zit je alleen maar de boel hier een beetje op te jutten? (een beetje leven in de brouwerij vind ik niet erg hoor overigens)
Sorry Verzenden, het maakt mij niet uit op wie je wel of niet valt (zolang het maar geen kleine kindertjes en diertjes zijn) maar vind je niet dat je beter dit soort dingen op een ander soort forum kwijt kunt?
Zit je er echt zo mee? Of zit je alleen maar de boel hier een beetje op te jutten? (een beetje leven in de brouwerij vind ik niet erg hoor overigens)
16
Postbezorgster *religroup**sandd*
is back since 8/7/13!

17@Verzenden, de bijbel is symbolisch en mensen hebben het uitgelegd zoals het hen het beste uitkomt.
Je hoeft er niet mee te zitten op wie je valt; man of vrouw of beide. Ik zou zeggen, accepteer jezelf zoals je bent, dat zal je een stuk gelukkiger maken.
En wat een ander vind (familie, vrienden of club of kerkgenootschap) dat boeit niet. Jij mag jouw leven leiden, zoals jij dat wilt. En je komt echt niet in de hel als je op iemand van je eigen geslacht valt. De hel die zit in iemand zelf en als jij je leven lang goed doet voor een ander en van jezelf ook nog houdt, dan heb jij niets te vrezen. Zolang jij leeft, zoals jij denkt dat goed is en zolang je je daar gelukkig bij voelt. Jij bent jij en je bent goed zoals je bent.
Je hoeft er niet mee te zitten op wie je valt; man of vrouw of beide. Ik zou zeggen, accepteer jezelf zoals je bent, dat zal je een stuk gelukkiger maken.
En wat een ander vind (familie, vrienden of club of kerkgenootschap) dat boeit niet. Jij mag jouw leven leiden, zoals jij dat wilt. En je komt echt niet in de hel als je op iemand van je eigen geslacht valt. De hel die zit in iemand zelf en als jij je leven lang goed doet voor een ander en van jezelf ook nog houdt, dan heb jij niets te vrezen. Zolang jij leeft, zoals jij denkt dat goed is en zolang je je daar gelukkig bij voelt. Jij bent jij en je bent goed zoals je bent.
18Getsie derrie wat is dit voor geouwe hoer hier...........V en O kan beter naar lotgenoten site gaan ajb zeg hou even op!
19Ik vraag me eigenlijk al een paar dagen af waar Tobo is...
Die heeft zeker van mijn kippensoep gesnoept en dat is niet zo goed gevallen..
Die heeft zeker van mijn kippensoep gesnoept en dat is niet zo goed gevallen..