Je kunt via bookcrossing of kinderzwerfboek een code krijgen die je in je zwerfboek kunt schrijven.
Dan kun je je zwerfboek volgen. Komende week ga ik 2 boeken (met code) voor de proef in de trein achterlaten
Eens kijken waar die boeken allemaal naartoe reizen..
Hey wat leuk! Ik ben zelf best wel nieuwsgierig dus ik zou ook best wel willen zien waar zo'n boek naartoe gaat. Ik laat wel eens een boek of tijdschrift liggen in de trein als ik naar een vriendin reis die in Amersfoort woont. Ik doe mee aan zo'n Intromart enquete bureau en daar verdien ik eens in de zoveel tijd zo'n boekenbon mee. Voor die code koop ik dan van die goedkope pockets die ik uitlees en die zijn best geschikt voor dit doel. Voel je niet in de portemonnee en je maakt er een ander ook nog eens blij mee. Ik ga die link eens heel goed doornemen.
Wow wat een goed plan, ik heb echt stellingen vol boeken thuis, en dacht wel s zal ik ze naar de rommelmarkt brengen?
Maar dit is nog veel leuker idee, maak je een ander ook blij mee en je bespaart het milieu.
@Elisa, als je zoveel boeken overhebt, kun je de duurdere boeken ook te koop zetten op Bol.com als tweedehands boekenverkoper. Dan verdien je er nog een grijpstuiver mee. Maar dat zou ik dan doen met de dure boeken die je kwijt wilt.