Re: BookCrossing

12
Ja cd's en dvd's en zelfs spelletjes voor de Nintendo DS en WII kun je verkopen. Je betaald wel zelf de verzendkosten, maar voor sommige dikkere en zwaardere boeken krijg je tweezoveel van Bol.com ik had eens twee dikkerds verkocht en daar rond de 24 Euro aan over gehouden. Per boek wel te verstaan. Maar dat waren wel twee boeken die duur waren in de aanschaf en die ik voor 28 euro te koop had gezet. Ik weet niet of je bij bookcrossing ook dvd's kunt neerleggen ergens?

13
Je hoeft bij de verkoop van tweedehands boeken ook alleen maar het ISBN nummer in te tikken. Plaatje en alle info verschijnt dan automatisch. Je kunt ze ook via Marktplaats verkopen en dan zijn de verzendkosten voor de koper, maar dan moet je wel zelf een foto van het boek maken. Dat hoeft bij Bol.com dan weer niet. Maar het onderwerp was bookcrossing. Sorry voor de aandachtverschuiving naar Bol en Marktplaats.

14
slagvaardige schreef:Ik weet niet of je bij bookcrossing ook dvd's kunt neerleggen ergens?
Dat valt te proberen :lol:
slagvaardige schreef:Je kunt ze ook via Marktplaats verkopen en dan zijn de verzendkosten voor de koper, maar dan moet je wel zelf een foto van het boek maken.
Je kunt ook makkelijk een plaatje van Google afhalen ;)
ex Sandd Postbezorgster