Re: blogje har099bezorgster!

454
@carla

me keelpijn is weer bijna over. vanochtend lekker uitgeslapen. alleen me baas belde dat ik in oktober te veel hebt uitbetaald gekregen bij de kranten. dus vanavond ff uitzoeken hoe dat is gegaan. gaat misschien net om 10 eurotjes.

tevens ben ik vandaag ook weer gaan werken bij de kringloop dus dat gaat al redelijk! :) ik ken er vrijdag gewoon weer tegen aan!
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!

455
bezorgdagje 8-2-13

Jaa, ik mocht weer aan de slag! Alleen toen ik naar buiten ging, verlangde ik dus naar me bed.. het was best koud.. ik gewoon me tas ingeladen, het waren maar 3 bakken. alleen ik dacht dus dat ik kon fietsen, maar dat veranderde dus toen ik einde van de straat was.. ik glee gewoon weg met me fiets... na heel wat gevloek ben ik op gestaan, gauw de poststukken weer in me tas gegooid en ben kwaad door gelopen. het was bijzonder glad, maar al gauw smolt gelukkig al het ijs en sneeuw. voor de rest eigenlijk niet veel meegemaakt.

457
Het viel hier mee met de gladheid. Heb van tevoren wel even gevoeld. Ging pas tegen 10 voor 9 op pad. Was ruim op tijd klaar. Er was ook maar weinig post. Bij een paaltje was het wel een beetje glad en dreigde mijn fiets onderuit te glijden maar ik kon hem net op tijd vastgrijpen en tegen een ander paaltje parkeren. Het was lekker droog en zonnig. Het begon 's middags na half 4 pas te sneeuwen maar het bleef gelukkig niet goed liggen. De straten zijn lekker schoon. Laat dat ook vooral zo blijven want morgen is hier in het dorp de carnavalsoptocht. We (mijn man en ik en nog 2 personen) moeten dan het verkeer regelen. Ik kan moeilijk als begeleider van de optocht onderuit gaan. Dat ziet het halve dorp! Dan lig je echt voor lul. :lol:

458
bezorgdagje 12-2-13

brrrr het was koud buiten. ik heb vandaag bij me andere werk een heerlijke vrije dag, dus dat betekend op een relax tempotje de post doen. maar had al weer spijt dat ik geen vaseline op me handen had gesmeert!
Het was gelukkig niet glad, en kwam ook niet veel mensen tegen. het tevens was het ook niet druk met de post had maar 2 bakken. dus was binnen 1 uur weer klaar! :lol: wel een wereldprestatie en zeker als je alles gewoon lekker gelopen hebt.

tevens thuis zat ik toch nog aan gisteren te denken. ben tijdens het sorteren een poststuk tegengekomen met retoursticker van 5-2-13. en laat dat nou net een dag zijn dat ik nog ziek was. dus heb er wederom een retoursticker opgeplakt + een brief waarbij ik nogmaals uitlegde wat er met dat huisnummer was. ik denk dat ik de volgende keer de poststukken van dat nummer dus letterlijk zelf weg gooid, aangezien de betreffende huisnummer is platgegooid. dus missen zouden ze de poststukken niet en dan scheeld mij me retourstickers. :mrgreen:

460
@postgirl

schrijven.. :mrgreen:

@har

was niet veel kratten maar toch best wel aardig hoeveelheid post/ stops.
veel uwv enveloppen en krasloten.

ik heb het tijdens het postlopen niet koud maar maak wel even een stop na 1 1/2 uur.
en dan thuis maar even een warme douche.. als je blijft rillen ben je onderkoeld dus
blijven bewegen ( stofzuigen/strijken/ carnaval vieren) tot je het warm krijgt :lol: