Re: Weinig post bij Sandd

111
Mailtje ontvangen en omdat het zo onverwacht was en omdat het ook nog een invalwijk is krijg ik 15 Euro extra. Voor de invalwijk krijg ik ook al 16,83 Euro voor alleen al de post dus dat is bijna 32 Euro extra in de pocket. Mijn man gaat morgen met de auto de stroopwafels opeten eh wegbrengen, dus dat is ook alweer geregeld. Alleen mijn eigen straat en de straat hiernaast mag ik doen. Haha. Ja mijn collega zag de bui al hangen en heeft ze mooi op het laatst even vrij genomen. Hahaha

112
Carla41 schreef:@fred Ha fred, ben je ook de pineut : :?
nee nee nog geen lekkernij hier, heb alleen stroopwafels van de Coop in de kelderkast.... :mrgreen: verbaas mij er alleen over dat collega´s elders zo druk zijn , zit ook niet te wachten op een stroopwafelbeurt :mrgreen: dat plakt zo ...... :mrgreen:
Postbezorger Sandd

116
Mooi voor elkaar slagvaardige! (Y)
zo langzamerhand lijkt het erop dat een ieder die protesteert tegen de stroopwafels..
een extra vergoeding kan lospeuteren.

dat zou betekenen dat er geld voor gereserveerd is.. het zou dus structureel zo moeten zijn.

119
Carla41 schreef:Mooi voor elkaar slagvaardige! (Y) zo langzamerhand lijkt het erop dat een ieder die protesteert tegen de stroopwafels.. een extra vergoeding kan lospeuteren ;dat zou betekenen dat er geld voor gereserveerd is.. het zou dus structureel zo moeten zijn.
extra vergoeding bij Sandd ? jammie jammie... :mrgreen: zou dat ook gelden voor postverspreiders met CAO ?
mijn gevoel zegt dat er stroopwafels in aantocht zijn voor as donderdag ........ 275 st >> 30 kg .......... :?:
Postbezorger Sandd