Zo heb ik wel eens 2 jaar geprobeerd om een poststuk terug te sturen van een overleden kennis van mij! De huidige bewoner stuurde de post steeds naar de nabestaanden, die mij dan weer aanklampten om nou eens alsjeblieft die post terug te sturen! Uit wanhoop heb ik het eens in de Post.nl-bus gedaan, want Sandd luisterde niet. Je zou verwachten dat ze daar een aantekening van maken of zo. Ik ben ook wel een bedreigd door een meneer: 'Jij stopt dit in de Post.nl-bus, ik wil die troep (Postcodeloterij) niet meer!!'.
In principe bezorg ik op adres, niet op naam. Maar ik kom zoveel briefjes op deuren tegen, met: Post van nummer huppelepup graag bezorgen op nummer tig (achterbuurvrouw was gaan samenwonen met de achterbuurman) en als het zonneklaar is dat het huisnummer is omgedraaid, bezorg ik het daar. In dat geval ging het om mijn buurvrouw, dat poststuk kon daar niet goed zitten. Toen ik verder sorteerde, zag ik dat de naam overeenkwam met het nummer dat de 2 laatste cijfers omgedraaid had. Weet ik iets niet zeker, dan hebben ze pech en dan bezorg ik het daar. Ik kreeg ooit eens ruzie met een mevrouw die niet hard kon maken dat zij de post van de buren mocht ontvangen: 'Geef aan mij de post van nummer zoveel, ik moet daar toch naar binnen, anders moet ik weer bukken!'

Dat vertikte ik; ik heb het bij dat nummer in de bus gedaan, gaat ze maar lekker bukken!