Re: Postzegelhandel vecht voor behoud guldenzegels

3
Elisa,

Je geeft aan hier zaten "wij" op te wachten. Je spreekt namens meerdere mensen? Heb je enquête opgemaakt waarop mensen staan te wachten? Als je van mening bent dat dit bericht hier niet thuis hoort dan kun je op de meld knop drukken. Je hoeft niet overal op mijn geplaatste berichten te reageren. (bericht is momenteel meer dan 60 keer gelezen... Als mensen hierop niet zitten te wachten, dan lezen ze dit niet en klikken ze dit evenmin aan)

Het muntgeld verliest toch op een gegeven moment ook zijn waarde? Die kon je inruilen of nog steeds (?), bij de Nederlandse Bank. Als je zo verder gaat redeneren kun je ook nog wel zeggen dat de strippenkaart nog gebruikt moet kunnen worden. I

Ik ben wel blij, heb toen bij PostNL hierover feedback ingediend dat de postzegels waarde vast moeten worden. Je hoeft nu niet meer (gelukkig!) elk jaar bij te plakken wanneer de zegels weer duurder worden. Dus geen bij plak gedoe van 2 cent bij de postzegel. Nummer 1 blijft gewoon waarde vast. Dat vind ik klantvriendelijk.

Laatst was op Radio 1 nog in het nieuws dat mensen met postzegels van PostNL gingen frauderen. Zij boden de postzegels goedkoper aan dan PostNL!

Re: Postzegelhandel vecht voor behoud guldenzegels

6
Vind ik ook Carla.... NVPH vind dit kennelijk wel belangrijk genoeg.

Op de klantenservice van PostNL kreeg ik weleens klachten dat er op mooie postzegels een flinke kras van een pen is gezet. Dat vonden ze niet goed en daarover dienden ze dan een klacht in. Echter wanneer een postzegel niet voorzien is van een stempel dan mag de postbezorger/postbode dit alsnog doen om ze ongeldig te maken. Dat is dan ook de werkinstructie.