bezorgdagje 15-3-13
jaja, we werden weer losgelaten vandaag!
Qua kou viel het echt mee! had het wel kouder verwacht en ook gladder. maar het viel echt wel mee. ik kon iedergeval wel fietsen!!! daar was ik erg blij mee

ook had ik weer een berg van die dikke boeken. maar eh ik kreeg wel alles mooi weggewerkt. ik had alleen wel medelijden met de bewoners van 1 pand, die hadden wel 6 van die dikke boeken. alles gauw er ingegooid en keihard wegrijden!

ook was de postcodeloterij er ook weer. alsof mensen die daadwerkelijk lezen. zodra ze het poststuk zien, huppaaa in de vuilnisbak ermee!
ook heb ik me loon binnen. dat vielt vies tegen, ken er nog net niet een feestje van bouwen! maarja komt ook omdat ik natuurlijk 2 bezorgdagen ziek ben geweest! dus ja.
ojaaa bijna vergeten. ik kwam donderdag me begeleider tegen van reli group. het begon zo raar.
ik was bij me andere werk (kringloop). komt er een mevrouw aan de kassa. die begint van *heet jij toevallig claudia?*
ik heel voorzichtig, ja? ik kijk die vrouw nog eens aan. zegt die vrouw inneens uit het niks *ik werk ook bij reli group, ik ben de gene die jou steeds beld voor een invalwijk* ze zij haar naam, en ik dacht dat de grond onder me vandaan kwam. ik wist meteen niks meer te zeggen. was echt gewoon uitgelult. ik zeer beschaamt hoi! leuk je te zien. ik moest echt even diep nadenken van goh wat zal ik zeggen tegen de begeleider van me andere werk die ik normaal gesproken alleen hoor via de telefoon. Ik vind het wel bizaar, ze zij tevens ook dat ze al wel zag dat ik in een kringloopzaak werkte, en dat ze stiekem wel hoopte me ooit tegen te komen!

Postbezorgster *religroup**sandd*

is back since 8/7/13!