Ach ja, de pakketdienst van TNT...hoe vaak het wel niet voorkomt dat een TNT pakket niet aankomt, of zoek is geraakt....(ik spreek uit ervaring, dat wij zelf ook wel recentelijk, een pakket niet hebben ontvangen....of dat de buren aanbellen of er iets bij ons is afgegeven, en dan blijkt het zoek te zijn)....
Bij Sandd, zal het ook niet altijd goed gaan met de gewone post, alleen hoor je tegenwoordig toch wel heel erg vaak, dat post van TNT niet is bezorgd, is dedumpt, of anderzijds....
Weet je wat? Ik heb het tot nu toe prima naar de zin bij Sandd, en totdat zij er mee ophouden, blijf ik gewoon bij de "blauwe brigade"
postbode21 schreef:@ newman,
ik heb bij sandd nog nooit problemen gehad met vrij nemen , nog nooit een vervanger hoeven regelen.
dus die kritiek schuif ik moeiteloos terzijde.
het is een vrije keuze om een bijbaantje te nemen . niemand dwingt me ertoe.

Dat heb ik dus ook niet. Als ik niet kan bezorgen meld ik dat, en zeg erbij dat ik geen vervanger heb. Dan regelt Sandd zelf de zaakjes verder.
En om nu maar af te gaan geven, op bezorginstanties die met OVO werken, vind ik niet kunnen.
Het is inderdaad mijn eigen keuze om bij Sandd te werken, zonder zaken die geregeld zijn, en dan had ik mijn bezorgcontract niet moeten tekenen, wanneer ik hier problemen mee zou hebben. Dat heb ik ook niet.
Het enige mooie aan een CAO is, dat je doorbetaald wordt, wanneer je op vakantie bent, of onverhoopt ziek zou worden....(dat laatste ben ik nooit)., en natuurliujk dat als je iets overkomt, dat dat ook is geregeld...
Als je onder CAO zou werken bij Sandd, dan sturen ze je rustig 10 km van je huis af, om een wijk te bezorgen, en dat mag je dan niet weigeren. Nou, denk je dat ik daarop zit te wachten? Nee dus! Eerst 10 km fietsen voordat je ook nog maar één poststuk hebt bezorgd.....

doei, mooi niet dus.
Laat maar lekker zo.