@Aaron
We krijgen daarover nog bericht, het gaat van start vanaf 15 mei dus wacht even af.
Ik ga het ook alleen doen als t wat oplevert natuurlijk. Aan de andere kant vind ik het ook lekker om te doen. En dit gelukkig op andere dagen.
Re: [elisa] [21-09-2011] Vervolg van de De Sanddvrouw Blog
392Vrijdag de 19 e april
Wat een dag, hij begon zo mooi. Qua weer is het nog steeds mooi maar aangezien ik geen hulpverlener ben zit ik er een beetje door.
Wat was t geval. Wel op gegeven moment bezorg ik post bij de duplexjes, daar wonen veel mensen met problemen.
Staan er 2 vrouwen me aan te staren en eentje zegt, doe de post van 57 maar in de nr 42 want ik ben eruit geknald.
Meteen waterlanders op haar wangen. Zo te zien is ze van mijn leeftijd en begon een heel verhaal op te dissen waar je niet vrolijk van werd. Ik knal m neer dadelijk en psst ik heb een pistool nu. Dreigend, jij weet ervan en je mag dit niet verder vertellen. Tja alsof ik niks te doen heb zeg en wens haar sterkte, Ik weet je te wonen hoor.
Dat weet ze natuurlijk niet maar toch niet lekker fris.
Ik zei nog, ik doe je post bij nr 42 hoor! Tja wat moet je ermee.
Later zie ik nog de glazenwasser die nu op begane grond wast en hij was niet gesjarmeerd van mijn gekakel dat ie gevaarlijk doet , 3 hoog op een ladder met 1 been en de andere op de kozijnen, Joa zegt ie , ik ben levensmoe en we zien wel. Naargeestig gedoe.'
Wat een dag, hij begon zo mooi. Qua weer is het nog steeds mooi maar aangezien ik geen hulpverlener ben zit ik er een beetje door.
Wat was t geval. Wel op gegeven moment bezorg ik post bij de duplexjes, daar wonen veel mensen met problemen.
Staan er 2 vrouwen me aan te staren en eentje zegt, doe de post van 57 maar in de nr 42 want ik ben eruit geknald.
Meteen waterlanders op haar wangen. Zo te zien is ze van mijn leeftijd en begon een heel verhaal op te dissen waar je niet vrolijk van werd. Ik knal m neer dadelijk en psst ik heb een pistool nu. Dreigend, jij weet ervan en je mag dit niet verder vertellen. Tja alsof ik niks te doen heb zeg en wens haar sterkte, Ik weet je te wonen hoor.
Dat weet ze natuurlijk niet maar toch niet lekker fris.
Ik zei nog, ik doe je post bij nr 42 hoor! Tja wat moet je ermee.
Later zie ik nog de glazenwasser die nu op begane grond wast en hij was niet gesjarmeerd van mijn gekakel dat ie gevaarlijk doet , 3 hoog op een ladder met 1 been en de andere op de kozijnen, Joa zegt ie , ik ben levensmoe en we zien wel. Naargeestig gedoe.'
393@elisa
een belletje naar de wijkagent zou ik gerust doen..
mischien is een schietpartij te voorkomen.
niet echt een vrolijke morgen voor je.
een belletje naar de wijkagent zou ik gerust doen..
mischien is een schietpartij te voorkomen.
niet echt een vrolijke morgen voor je.
394Hier nu wel Dela. Een hele hoop en helemaal door elkaar. Ben wel even bezig geweest. Maar heel weinig Rabobank en slechts 1 vriendin. Daar mogen best meer mensen een abonnement op nemen. 

396Rabobank had ik wel wat meer. Dat komt omdat er veel mensen in mijn wijken niet zo van internetbankieren houden. Vanwege leeftijd waarschijnlijk. Veel ouderen. Ik heb ook altijd veel SNS en ING elke week. Ik had geen Vriendin en gelukkig ook niet meer van die Dela dingetjes. Niet dat ik het erg vond om ze te lopen, maar ze sorteren heel lastig. Inderdaad, behoorlijk door elkaar. Nou ja... als je ze bijna hah hebt, tikt het toch lekker aan.
397Elisa, Die folders (waarover je het had) zijn dat folders van de onderaannemer waarbij jij werkt of van Sandd zelf?
398Het gaat idd om folders via subdepot en niet van Sandd. Hoe en wat horen jullie nog.
399Dinsdag de 23 e April
Geluk met de regen vandaag die zou komen en die is er nu net wanneer ik de laatste straat pak. Het miezerde wel wat maar nu is het raak.
Overal zijn ze met gasleidingen bezig en dit gaat nog zeker door tot na de zomer. Even nagevraagd maar! Na deze wijk de volgende en dan heeft mn collega pech.
De vreemde dame van de vorige keer kwam ik bij sorteren wel 3 keer tegen op een ander adres. Ze had haar naam gezegd dus daardoor viel me dat op. En ik herinner mij een huisuitzetting op een van die adressen, problemen dus daaro.
Nee ik bezorg gewoon dat is mn werk. Bemoei me er niet mee maar je komt wel s wat te weten wat je liever niet wist.
Ben vroeg begonnen vandaag dus vroeg klaar. Ook vanwege de regen die zou komen natuurlijk.
Ik zag nog een Post Nl fiets staan en keek naar de mijne...mmmmm die dus maar een brakkie is vergeleken met dat....
ding.
Zit nu hongerig naar de lunch uit te kijken. Snel ff eten maar!
Geluk met de regen vandaag die zou komen en die is er nu net wanneer ik de laatste straat pak. Het miezerde wel wat maar nu is het raak.
Overal zijn ze met gasleidingen bezig en dit gaat nog zeker door tot na de zomer. Even nagevraagd maar! Na deze wijk de volgende en dan heeft mn collega pech.
De vreemde dame van de vorige keer kwam ik bij sorteren wel 3 keer tegen op een ander adres. Ze had haar naam gezegd dus daardoor viel me dat op. En ik herinner mij een huisuitzetting op een van die adressen, problemen dus daaro.
Nee ik bezorg gewoon dat is mn werk. Bemoei me er niet mee maar je komt wel s wat te weten wat je liever niet wist.
Ben vroeg begonnen vandaag dus vroeg klaar. Ook vanwege de regen die zou komen natuurlijk.
Ik zag nog een Post Nl fiets staan en keek naar de mijne...mmmmm die dus maar een brakkie is vergeleken met dat....
ding.
Zit nu hongerig naar de lunch uit te kijken. Snel ff eten maar!
400Hier miezerde het ook maar heel langzaam. En ik dacht nog wel dat Piet Paulusma (in het weekend)voor vandaag zonnig en droog weer voorspeld had. Nou Piet, dat betere weer kwam pas toen ik klaar was. Ik had niet veel post. Voor vrijdag krijg ik 347 stuks (voor mijn eigen wijk) en dan heb ik ook de wijk van een collega erbij. De prognose daarvan weet ik niet precies. Zou een week geleden iets in de 200 stuks zijn. Gaaf, heb er al helemaal zin in. Nu vast het goede weer bestellen.
PostNL had alleen maar reclame in mijn brievenbus gemikt. Wel 5 folders! AH, C1000, Gamma, Beter meubel en NS. Wat zullen die gebaald hebben.
Die dingen konden ze net zo goed bij VSP in de zak stoppen. Ik had toch al 25 folderpakketten. Moest toch al bij enkele k..brievenbussen de boel openscheuren en de stapel folders in 2x in de gleuf wurmen. Er scheurde er ook nog een. Pech, moeten ze maar een fatsoenlijke brievenbus aanschaffen. Hoeveel post krijgen jullie voor a.s. vrijdag? Nou, welterusten nog en werk ze.