Re: blogje har099bezorgster!

542
bezorgdagje 3-5-13

zo daar was ik weer!
Weer lekker vroeg begonnen. gelukkig had ik maar 4 bakken, dus was ook snel klaar. Het was best wel een rare dag om post te lopen, alles leek een beetje tegen te zitten, de mensen van de post afdeling bij het ziekenhuis hebben me zeker kwartier laten wachten voor dat ik de post kon geven. het bezinestation die ging wat later open, dus had het maar onder de deur geschoven. vervolgens kreeg ik de vraag waarom ik zo vroeg er was.. de vrouw zij al van *zit je met je school?* ik om een discussie te voorkomen zegt *ja tuurlijk, en ik maak lange dagen dus lekker vroeg beginnen hea!* ze dacht tevens dat ik de krantenbezorger was.. op die opmerking zij ik van *o ja die heb ik net nog paar straten verder op gezien!*

ook moest ik terug denken aan gisteren. ik werd gebeld door me leidinggevende.. met de vraag of ik me vorige week vrijdag me had afgemeld.. ik zo *eh ik denk het, heb geen herinneringsmailtje gehad.* en nu bleek alle andere 50 bezorgers dat mailtje ook niet gehad te hebben. dus ik heb me op het nippertje net afgemeld.. heb niet veel zin om een telefoontje te krijgen terwijl ik volgende week op vakantie bent!
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!

Re: blogje har099bezorgster!

549
bezorgdagje 14/5/13

jaja de eerste bezorgdag na mijn 1 week vakantie... Wat een ellende.. begon ff om half 8.. nou had het geweten. dat doe ik dus ook nooit meer hea! ik begon me route dus in het ziekenhuis... ik stond wel half uur te wachten voor dat die stomme rot deuren open gingen... krijg als mededeling *kom de volgende keer wat later!* ik binnenmonds vloekte *krijg het heen en weer man!* na het ziekenhuis eindelijk verder met me wijk. had maar 3 bakken dus was vlotjes klaar! had het best droog gehouden, af en toe druppeltjes...ik kwam bij het verzorgingshuis.. daar kwamen ze per step de deur openen, dat ging wat sneller als lopen zei de mevrouw.. en daar kon ik dus wel om lachen!! :lol:

vrijdag hebben we het druk? kreeg een e-mailtje *grote drukte* volgens mij valt het reuze mee!?
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!