Re: blogje har099bezorgster!

553
toch mijn wijk eens uitproberen har..
ik had 6 volle bakken.
maar ze lezen echt mee hier hoor... echt waar van 67 kilo naar 59 ,7 :oops:

het wordt echt tijd dat degene die de gewichten bepaald een nieuwe leesbril neemt :idea:
of de OR wordt verzocht om strenger toezicht,
want het GEWICHT wordt te vaak naar beneden bijgesteld, zeker als het net wel/net niet een herlaadvergoeding
zou betreffen..
terwijl de poststukken meer aantallen zijn dan eerdere prognoses..

als het NATTE VINGER WERK IS, hoe verklaart men dan dat de poststukken op het laatste moment
altijd meer worden , terwijl tegelijkertijd het gewicht naar beneden gaat. :?: :?: :?:

wie merkt dit ook op , of ben ik de enige tot nu toe :?:

555
bezorgdagje 17/5/13

na de hele week regen. had ik het eindelijk droog! had maar 4 bakken.. dus hoezo grote drukte? ik vond 1 ding wel verschrikkelijk, ik had 4 van die dunne velletjes... en geen de 4 had een aanvullende huisnummer, ja alleen nr 4.. maar daar ken ik niet veel mee als er geen a,b,c of d op staat.. dus heb er maar een elastiekje omheen gedaan, heb zo iets van bekijk het! lachertje bij het ziekenhuis, kwam 10 min later, kreeg inneens de reactie *goh wat ben je laat!* ik lachend, ben ik te vroeg is het niet goed en ben ik te laat is het ook niet goed... zal de volgende keer exact op tijd komen! als jullie die deur openen! :mrgreen: ook bij het verzorgingshuis, die vrouw zat me aan te staren en vroeg wat ik kwam doen... ik dacht bij me zelf ziet u die belastingdingetjes niet? ik zo ik ben de postbode.. die vrouw bleeft me aankijken.. en ik zo, moet ik het doen of doet u het? nou daar pasten die vrouw voor, die zij als je het handig vind dan ga ik nu en laat ik de post over aan jou! ik zo van, daar ben ik u dan erg dankbaar voor... ik kwam thuis en raad is, het vielt met bakken uit de lucht! :lol:
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!

556
bezorgdagje 21/5/13

nou voor mij is het helemaal een relaxdagje.. had maar 1 postbak. en achteraf gezien kon ik het haast geen post meer noemen... zaten meer van die reclame dingentjes bij van de postcodekanjer of postcodeloterij! die tevens toch wel direct weg worden gegooid daar de bewoners.

ook kwam ik een collega tegen.ik heb namelijk 1 gedeelde van de straat en hij zit heerlijk aan de overkant te bezorgen. heel ff gezwaaid en dan weer gaan met die banaan. het is namelijk niet echt weer om te babbelen.

heel veel mensen begonnen inneens van, lekker weertje he? heb wel 6x gezegt van ja maar ik had liever de zon gehad en een graadje of 15/16.

En ik had gisteren ook nog wat meegemaakt. Ik kwam thuis van het hele weekend weg zijn. Zegt me vader inneens *je had wel mogen zeggen dat je postbakken had van iemand anders, die persoon heeft ze net kwartier geleden opgehaald* ik maar denken denken en nog eens denken... blijkt het gewoon zo te zijn.. dat de bewoners vrijdag niet huis waren en dan de chauffeur zo iets had, dan maar weer op de oudewetsenmanier.. de bakken bij een andere bezorger onderbrengen en een briefje opplakken van mijn adres... en daar dan bij zetten. *daar ken je je de postbakken ophalen* uiterraad is dit me al eens eerder gebeurt.. dus heb wederom weer me leidinggevende gebeld en gevraagt of dit nou om de 3 maanden gaat gebeuren, want dan geef ik de betreffende collega gewoon toestemming om de kratten uit de achtertuin te halen.

ik heb nog geen antwoord gehad, als ik vandaag geen antwoord krijgt, dan ga ik gewoon morgen lekker bellen.

557
:ugeek: zojuist een nieuwsbrief gehad van reli group.. het komt allemaal wel ff dreigend over.. Je moet je post tussen 08:00 & 18:00 bezorgen op de betreffende dag, en mocht de bezorger daar dan van afwijken dan zijn ze genoodzaakt de samenwerking te beeindigen! tevens een leuke met het afmelden.. volgende maand als je dan afmeld dan activeerd je je meteen je betaling... erg grappig als je dan te laat afmeld waardoor je de betaling dus mis loopt.. :lol:

558
Lieve mensen.

Ik heb zo*n 5 min geleden een moeilijk e-mailtje naar me leidinggevende gestuurd.

Hoi,

Dit komt heel waarschijnlijk heel onverwachts aan, maar ik wilde graag stoppen met post bezorgen.
Ik loop er al tijdje tegen aan te hikken, maar ik kom me zelf steeds weer tegen.
Zoals je weet heb ik ook nog een andere baan, en daar wil ik me graag 100% op storten.

Ik weet niet zeker hoe het nu verder gaat. Er stond me iets bij dat ik nog 4 weken de post moet lopen, maar ook dat weet ik niet zeker.

Ik vond het post lopen ieder geval enorm leuk! van 2008 tot aan 2013, vind ik een hele mooie prestatie! :)
Mocht ik ooit me andere baan verliezen, iets wat ik dan niet hoopt! dan kom ik zeker der weten terug bij jullie.
Maar voor nu vind ik het beter als ik 1 baan aanhoudt en me daar op concentreert!

Ik hoor het vast nog wel wat ik allemaal nog moet doen, want ik weet eigenlijk niet wat ik nou allemaal terug gegeven.

Groetjes
Claudia

559
@har
Nou har.. dat is Bam :!: wel nieuws. Har en geen post meer bezorgen. 5 jaar (Y)
ik zal je vrolijke post verhaaltjes straks gaan missen.

Je bent toch een ovo-er .. ik heb het even voor je nagezocht in de bezorgovereenkomst:

Deze overeenkomst kan door beide partijen ( werkgever en jij ) te allen tijde worden beeindigd.
Geen opzegtermijn . dus wil jij per direct of per 31 mei stoppen dan kan dat .

Gewoon bij de laatste keer dat de kratten worden opgehaald je fietstas inleveren.
en de chauffeur laten tekenen dat hij jouw fietstas heeft meegenomen!
eventuele sandd kleding = en blijft van jou.

Het zal vast relaxter gaan har ..als je je aandacht niet meer hoeft te verdelen. :mrgreen:
en wil je dan ook meer uren bij de Kringloop gaan werken in de in de toekomst.?
en je hebt gelijk.. als het nodig is zal er ook in de toekomst altijd wel een wijk vrij zijn.