Wanneer mensen van bepaalde gebruikers hun berichten niet meer willen zien of anders dan kun je instellen op toevoegen als vijand. Een forumlid vond dat ik teveel berichten plaatsen, dus probleem opgelost en even goede vrienden. Dit wilde ik graag nog zeggen want vind sommige toonzettingen niet echt leuk dus voeg ik deze mensen toe als vijand. Wel probeer ik de opdracht te vervullen om vijanden lief te hebben hoewel ik dat erg lastig en moeilijk vind.
Je klikt op de gebruiker van wie je de berichten niet meer wilt zien en dan kies je:
Toevoegen als vriend Toevoegen als vijand
Kies dan de tweede optie.
En als je iemand iets wilt vertellen, feedback geven doe het dan zo, dat werkt het beste volgens mij:
http://www.carrieretijger.nl/functioner ... back-geven Dit kun je in privé en werksituaties gebruiken. Vaak zie je op fora dat mensen erg naar tegen elkaar doen. Terwijl het juist ook zo gezellig en mooi kan zijn. Respectvol met elkaar omgaan.
Re: Berichten skippen van gebruikers:
4Humor = belangrijk verzendenenontvangen.
ik ben blij dat je dat ook vind.
want anders voeg je me ook toe bij je vijanden
maak je niet toch niet zo sappel over wat een ander denkt.
ik ben het vaak niet met je eens maar vind het wel weer grappig wat er uit je koker komt
ik ben blij dat je dat ook vind.
want anders voeg je me ook toe bij je vijanden

maak je niet toch niet zo sappel over wat een ander denkt.
ik ben het vaak niet met je eens maar vind het wel weer grappig wat er uit je koker komt

6Het blijft lachen met u. Ik bewonder uw doorzettingsvermogen 
(u = respect)

(u = respect)
7Nederland zit vol met regels en wetten en we proberen daarmee alles in de hand te houden.
8Het leven met een ASS-er ook niet, schat ik.verzendenenontvangen schreef:Het leven met ASS is niet eenvoudig hoor.
9Nee dat klopt, psycho educatie volgen et cetera. Daarom vind ik het heerlijk post te bezorgen geen collega's e.d. geen gezeur en gedoe. Lekker solo je werk doen. Maar daar denkt het UWV weer anders over. Schijnbaar weten ze niet wat ASS is. Nu ik stukje bij stukje meer weet wordt het ingewikkeld en het kost me meer denkvermogen. O ja, IQ van 87 en heb mavo, havo, mbo niveau 2, MBO+ en HBO gedaan. Volgens de boekjes kan dat niet met die IQ.
10@verzendenenontvangen
iedereen krijgt zijn portie in het leven.
het is maar net hoe je ermee omgaat.
Je hebt altijd nog de keus wel of geen slachtoffer te willen zijn.
Ass... ik heb weer wat te googlen ..
iedereen krijgt zijn portie in het leven.
het is maar net hoe je ermee omgaat.
Je hebt altijd nog de keus wel of geen slachtoffer te willen zijn.
Ass... ik heb weer wat te googlen ..