Misschien had je je dag niet bij die IQ test destijds en is het lager uitgevallen dan het in werkelijkheid is. Het is ook maar een momentopname geweest. En zo'n IQ test bestaat uit verschillende onderdelen. Misschien heb je op bepaalde gebieden heel hoog gescoord. Ik vind het in ieder geval een knappe prestatie al die opleidingen tot aan HBO aan toe die je hebt gedaan. Dat mag wel eens gezegd worden.
Dus jullie hebben een dochtertje van 2? Wat leuk! Geniet er maar van. Ze zijn zo groot. Mijn jongste wordt morgen alweer 13 en ze gaat naar de tweede klas van de middelbare school.
Re: Berichten skippen van gebruikers:
12Carla41 schreef: iedereen krijgt zijn portie in het leven.
het is maar net hoe je ermee omgaat.
Je hebt altijd nog de keus wel of geen slachtoffer te willen zijn.

15De Sandd*** op dit forum mochten willen dat ze aan uw niveau konden tippen.verzendenenontvangen schreef:Nee dat klopt, psycho educatie volgen et cetera. Daarom vind ik het heerlijk post te bezorgen geen collega's e.d. geen gezeur en gedoe. Lekker solo je werk doen. Maar daar denkt het UWV weer anders over. Schijnbaar weten ze niet wat ASS is. Nu ik stukje bij stukje meer weet wordt het ingewikkeld en het kost me meer denkvermogen. O ja, IQ van 87 en heb mavo, havo, mbo niveau 2, MBO+ en HBO gedaan. Volgens de boekjes kan dat niet met die IQ.
18Daaronder zit mogelijk een elektronisch deel van uw beeldscherm denk ik. En als u het over het heelal heeft, dan is daar heel veel ruimte. En ik geef graag mensen de ruimte althans dat probeer ik.