ik heb de 26ste wel 3 wijken.. eentje met 22 straten, de ander met 9 straten en de ander weer met 16 straten!
 Wens me ff heel veel succes..
 Wens me ff heel veel succes.. Wens me ff heel veel succes..
 Wens me ff heel veel succes.. is back since 8/7/13!
 is back since 8/7/13! 

is back since 8/7/13!
 is back since 8/7/13!
 Die 3 wijken doe je toch niet als de ikeagidsen bezorgd moeten worden?
 Die 3 wijken doe je toch niet als de ikeagidsen bezorgd moeten worden? 
  .
.

is back since 8/7/13!
 is back since 8/7/13! hahaha!!! na 6x gezegt te hebben dat ik dinsdags NIET kan bezorgen, presteren ze toch om de post neer te kwakken!!! ik had al zo vreemd voorgevoel, dus snel wandeld naar huis, ik zie de postbakken staan.. letterlijk 1 min voor 17:00 bellen, komt de chauffeur 3 kwartier later me bedanken voor het bellen.. tja.. dan hadden ze de vele mailtjes maar even moeten herlezen!
 hahaha!!! na 6x gezegt te hebben dat ik dinsdags NIET kan bezorgen, presteren ze toch om de post neer te kwakken!!! ik had al zo vreemd voorgevoel, dus snel wandeld naar huis, ik zie de postbakken staan.. letterlijk 1 min voor 17:00 bellen, komt de chauffeur 3 kwartier later me bedanken voor het bellen.. tja.. dan hadden ze de vele mailtjes maar even moeten herlezen! is back since 8/7/13!
 is back since 8/7/13!

is back since 8/7/13!
 is back since 8/7/13!Volgende keer als je de telefoon opneemt eerst even vragen: "Met wie spreek(t) ik?".har099bezorger schreef:ik kon er geen touw aan vast knopen hoe dat telefoon gesprekje ging! Nu nog niet hoor! dus vraag me echter wel af wie de hel ik nou aan de telefoon had!

is back since 8/7/13!
 is back since 8/7/13!Terug naar “Bezorgersverhalen”