Carla41 schreef:Nogmaals..
de bonnen voor het droomboek zijn NIET door Sandd gedrukt..
dus de fout van het niet ontvangen in de schoenen schuiven van de Sandd bezorgers
is complete onzin.
Jouw gebruik van de term "nogmaals" is niet terecht. Toen ik mijn opmerking plaatste over de "Sandd-bezorgers hier ter stede" had niemand mij verteld over problemen bij de drukker. Weliswaar reageerde Doro later met de opmerking dat de bonnen geen hah waren, omdat het adressenbestand van PCL was gebruikt, maar die opmerking ontkrachtte jij, Carla, weer door er op te wijzen dat dit slechts een veronderstelling was, en niet feitelijk vastgesteld.
Dus wat bedoel je nu met je "nogmaals", terwijl je eerder aangaf dat dat verhaal over problemen bij de drukker puur op speculatie berustte?
Wees dan gewoon eerlijk en zeg dat je niet weet waar het is fout gegaan!
Op het moment dat ik mijn opmerking plaatste wist ik niet beter dan dat elk huishouden die bon had moeten krijgen, zowel in Nederland als in de overzeese gebieden. Zo staat het ook op de site van het Droomboek:
Alle huishoudens in het Koninkrijk ontvangen hiervoor uiterlijk begin september een waardebon per post. Daarmee kan het boek bij de boekhandel (en in het Caribisch gebied bij een aantal supermarkten) worden opgehaald.
Er staat dus niet dat je 'm alleen krijgt als je met de postcodeloterij mee doet, of iets dergelijks. Vandaar dat ik er vanuit ging dat de fout bij de bezorgers lag, temeer omdat er ook op Twitter een paar klachten stonden van mensen die stapels droomboekbonnen in de bosjes hadden gevonden.
Mijn excuses dus aan de Sanddbezorgers die ik onterecht heb beschuldigd (maar niet aan degenen die de bonnen hebben weggegooid en nu kunnen meeliften op het "drukker" excuus), maar op basis van de mij destijds beschikbare informatie was mijn conclusie logisch.