ruilen

want dan krijg jij je post dus heel vroeg op de dag.
Ik hoor de PostNL'ers in mijn wijk anders vaak grommen dat zemaroma64 schreef:Werk zowel bij Postnl als nu nog even bij Sandd. Heb ontslag ingediend bij Sandd........omdat ik het schandalig vind dat je die postcode zooi voor niets weg brengt. Die extra bijdrage die je krijgt mag je niet eens "fooi" noemen.
Blijf dus maar lekker bij PostNL, die bieden toch net iets meer en zijn schappelijker in het uitbetalen van meer werk, extra tijd etc.
De redenatie van PostNL is dat je toch al overal moet wezen met de post, dus dat zo'n foldertje erbij je nauwelijks extra tijd kost. Vandaar dat je ziet dat de basistijd voor een wijk met hah niet heel veel meer is dan de basistijd voor diezelfde wijk zonder hah. Bij een grote wijk praat je over 20 tot 30 min. die je extra krijgt, bij een klein wijkje is het misschien maar 5 of 10 minuten. Wanneer het gaat om een enkel foldertje dan gaat die vlieger wel op, maar op het moment dat het hele zware hah uiteraard niet. Dan moet je misschien extra bijladen of kleinere rondjes lopen. Die extra tijd wordt in principe wel gewoon uitbetaald, maar dat moet je dan expliciet aangeven op je bezorgrapport. Doe je dat niet, dan krijg je natuurlijk geen extra tijd bovenop de hah vergoeding, want de teamcoach is uiteraard niet helderziend. Dan nog kan het gebeuren dat je de uitloop niet betaald krijgt, als je bijv. zoals ik een nogal chaotische teamcoach hebt, die van alles vergeet. Dus moet je wel de wekelijkse urenlijsten altijd goed controleren, en meteen aan de bel trekken als het niet klopt. Samengevat: Bij PostNL krijg je gewoon je uren uitbetaald, maar het gaat niet vanzelf, je moet er kort bovenop zitten. Maar da's altijd nog beter dan bij Sandd, waar je het maar moet doen met een door de computer vastgesteld bedrag, waartegen geen bezwaar mogelijk is.RedSquirrel schreef:Ik hoor de PostNL'ers in mijn wijk anders vaak grommen dat zemaroma64 schreef:Werk zowel bij Postnl als nu nog even bij Sandd. Heb ontslag ingediend bij Sandd........omdat ik het schandalig vind dat je die postcode zooi voor niets weg brengt. Die extra bijdrage die je krijgt mag je niet eens "fooi" noemen.
Blijf dus maar lekker bij PostNL, die bieden toch net iets meer en zijn schappelijker in het uitbetalen van meer werk, extra tijd etc.
bijna niets terug krijgen voor extra stapels huis-aan-huis die
ze in hun mik geschoven krijgen.
Het aantal vacatures verschilt per regio. Bij ons zoeken ze nog volop mensen (in het Westen des lands).postbode7 schreef:Ja Newman, bij PostNL hebben ze toch vast geen duizenden mensen nodig.
maroma64 schreef:Werk zowel bij Postnl als nu nog even bij Sandd. Heb ontslag ingediend bij Sandd........omdat ik het schandalig vind dat je die postcode zooi voor niets weg brengt. Die extra bijdrage die je krijgt mag je niet eens "fooi" noemen.