Na even nadenken ben ik terug gelopen en heb de brief in de brievenbus geproppt daar waar hij hoort.
Ik hoop toch dat in een soortgelijk geval andersom een PostNL-bezorger voor mij het zelfde had gedaan.

Ja hoor, al is het maar omdat veel mensen toch het eerst bij mij/PostNL komen klagensssandra schreef: Ik hoop toch dat in een soortgelijk geval andersom een PostNL-bezorger voor mij het zelfde had gedaan.![]()
Mijn score van afgelopen week: aangebeld bij bewoners omdat er een (Sandd) pakketje bij hun voordeur lag; op aanwijzing van een toevallige passant een (Sandd) envelop van de straat opgeraapt en toch maar voor de zekerheid in een oranje PostNL brievenbus gegooid; Sandd post die uit de verkeerde brievenbus (27A) hing eruit gehaald en in de goede brievenbus (27) gedaan.sssandra schreef:Vandaag voor een voordeur een doorweekte envelop gevonden, een mailing van afzender ING te bezorgen door PostNL. De brief was bestemd voor een adres 4 huizen verder waar ik net langs was geweest.
Na even nadenken ben ik terug gelopen en heb de brief in de brievenbus geproppt daar waar hij hoort.
Ik hoop toch dat in een soortgelijk geval andersom een PostNL-bezorger voor mij het zelfde had gedaan.![]()
Ja, zeg het maar, ...jandegraaf schreef:ike toch !!!!
Het was geloof ik Slagvaardige die dat schreef; als je iemend aanhaalt is het wel zo netjes om de bron erbij te vermelden.Carla41 schreef:@marloes
neem het met een Korreltje zout Marloes
het is ike die het zegt
nog niet zo lang gelezen las ik op dit forum:
" Ach, Ike ziet gewoon weer een aanleiding om op Sandd bezorgers te mopperen. Hij lijkt zo'n bezorger of misschien ex-postbode te zijn, die een hekel heeft aan concurrentie".