Gratis Plus??Huh? Nou nee wij niet hoor waar zou dit toch aan liggen?
Nee ook geen koekje erbij voor de moeite, die kreeg jij vast wel! ?
Afgezien dat we niks krijgen is dit nieuwe bedrijf wel zoveel beter bezig dan het voorgaande, die hebben nog meer aan ons verdient dan Sandd nu doet.
Dus ja ik lees vooraf wat we krijgen hoeveel etc. De koekjes gaan dus niet meer in de hete zon staan....of weggewaaide post hier vanuit mn kratten, soms klestnat.
Plus is toch een kwartaal blad? Kijk maar even Slagv je hebt er gratis eentje dus....
Re: [elisa] [21-09-2011] Vervolg van de De Sanddvrouw Blog
522Nee, ook hier geen gratis Plus @Elisa. Wij krijgen al die extraatjes ook niet.
Niet dat ik hem hoef. Ben er nog veel te jong voor. hahaha
Niet dat ik hem hoef. Ben er nog veel te jong voor. hahaha
523Hoezo te jong? Hoe oud moet je zijn voor de Plus? vanaf 40 toch???? Stuur m maar naar mij 

524Nee joh! Pas vanaf 55+
Eta: even opgezocht en inderdaad, vanaf 55 jaar is de doelgroep.
Eta: even opgezocht en inderdaad, vanaf 55 jaar is de doelgroep.
525Ah nog even wachten dus....! Dacht dat het een soort consumenten blad was met allerlij tips, maar nog niet voor ons.
Trouwens ik moet weer naar die negerd hij heeft Pc wafels gewonnen , ga ze in zn strot duwen als ie........
Trouwens ik moet weer naar die negerd hij heeft Pc wafels gewonnen , ga ze in zn strot duwen als ie........
526Moest je vandaag ook nog naar die goof? Anders even de wijkagent inseinen en samen met hem (of met hem op een afstandje toekijkend) de PCwafels bezorgen.
De Plus is voor de Senioren onder ons.
De Plus is voor de Senioren onder ons.

527Nee deze week niet, even niet maar wel met de koekjes zit meneer erbij en die ik bezorg als hij weer post heeft, ga niet extra erheen bekijk het maar.
Dan wacht ie maar even op zn zoetigheid , van znrottigheid zal zn gebit ook wel niet op en top zijn gn gn gn.
Dan wacht ie maar even op zn zoetigheid , van znrottigheid zal zn gebit ook wel niet op en top zijn gn gn gn.
528@slagvaardige
geen eigen Plus, gelukkig niet
maar volgens mij is het een Maandblad.
@elisa
wel netjes van Postedd ! dat ze je vooraf melden als je een extra postcodeloterij order krijgt.
ze moeten nu ws werken volgens sandd voorwaarden.
nu nog alle extraatjes..voor alle sandd bezorgers.
geen eigen Plus, gelukkig niet

@elisa
wel netjes van Postedd ! dat ze je vooraf melden als je een extra postcodeloterij order krijgt.
ze moeten nu ws werken volgens sandd voorwaarden.

nu nog alle extraatjes..voor alle sandd bezorgers.
529Nee, dan de voorkant van 'De Groene Amsterdammer" Hebben jullie die gezien?

530Nee, ik bezorg mijn eigen adres, dus hij zat in mijn krat.Carla41 schreef: @Redsquirrel
gisteren? via postnl ?