Re: [elisa] [21-09-2011] Vervolg van de De Sanddvrouw Blog

532
28 e januari

Waarderings cijfer 13

Tja wij krijgen rapport cijfers jullie ook? Ik zat lang op 18 maar op een of andere manier ben ik gedegradeert naar 13.
Het maximale is 20 en de norm is 12.......nu de vraag......: Je begint op tijd er zijn nooit klachten en je bent ruim op tijd klaar .
Een collega begint al voor 8 uur en meldt zich rond half 10 af en hij zit doorgaans op 20....mmmmmmm.
Schept er ook altijd over op, misschien iets mannelijks om dat te doen.
Door de jaren heen heb je je tijd en ritme in je rondes dus ik verbaas me best hierover.
En dat je zo in de gaten wordt gehouden maar ik klaag niet want hier doen wij niet aan Sandd Apps flauwekul.
Ik heb de koekjes apart bezorgt en een aantal vandaag meegenomen wat meekon. Toch passen er een aantal niet door de gleuf en ik ga niet overal aanbellen, veel zijn ook niet thuis. Het is mooi weer en droog heb de gok gewaagd om er een aantal pal voor de voordeur te zetten of beetje opzij niet zo in het zicht.
En een paar moeten echt retour omdat ik er geen plekje voor kon vinden bij de deur.
Moet nog 1 x met de koekjes op pad dan is het wel klaar. Blij dat hier geen sneeuw ligt trouwens!
Over dat rapportcijfer...ach.....t is en blijft toch raar.

538
Doro schreef:Sorry maar hier snap ik niks van.
Je mag bezorgen tussen 8 en 18 uur.
Het afmelden doe ik per email.
Een keer heb ik daar een automatisch antwoord opgehad waarin ze me bedankten.
De laatste weken krijg ik geen enkele reactie meer.
Lezen ze al die afmeld emails wel?
Ik krijg altijd persoonlijk antwoord op de afmeldingen. Ook wordt er gevraagd hoe ik een wijk vond als ik die voor het eerst heb gelopen.

540
elisa schreef: Waarderings cijfer 13
en vervolgens:
elisa schreef: Toch passen er een aantal niet door de gleuf en ik ga niet overal aanbellen, veel zijn ook niet thuis. Het is mooi weer en droog heb de gok gewaagd om er een aantal pal voor de voordeur te zetten of beetje opzij niet zo in het zicht.
En een paar moeten echt retour omdat ik er geen plekje voor kon vinden bij de deur.
Over dat rapportcijfer...ach.....t is en blijft toch raar.
En dan toch oprecht verbaasd zijn over een laag waarderingscijfer ...