Ja Ike ik ben verbaast ......nooit klachten gehad.
Wat doe jij dan in zulk geval mmmm??
Je eet ze zekers zelf op....
Re: [elisa] [21-09-2011] Vervolg van de De Sanddvrouw Blog
542@slagvaardige
jij had toch ook wel eens te maken met scores?
waar was dat op gebaseerd slagvaardige?
vroeg afmelden ( niet voor 8 uur smorgens neem ik aan), weinig ziek, geen foutsorteringen ( dus zoveel mogelijk zelf wegbrengen), bereid om extra wijken te lopen?
12 = de norm, dus voldoende.. alles daarboven is dan goed
jij had toch ook wel eens te maken met scores?
waar was dat op gebaseerd slagvaardige?
vroeg afmelden ( niet voor 8 uur smorgens neem ik aan), weinig ziek, geen foutsorteringen ( dus zoveel mogelijk zelf wegbrengen), bereid om extra wijken te lopen?
12 = de norm, dus voldoende.. alles daarboven is dan goed

543Ja dat klopt. Wij hadden tot een half jaar of driekwart jaar voordat Sandd maps 2.0 in werking trad ook scores. Ik had altijd een score van 100% Vanaf dat ik begon, totdat de scores opgeheven werden.
Waar het op gebaseerd was? Ik neem aan dat ze keken of je correct bezorgde en misschien ook wel binnen de normtijd. En misschien omdat ik geen klachten kreeg. Ik weet wel dat ze mij toen ik net was begonnen, extra controleerden. Zeker omdat ik een wijk overnam van iemand die het wel heel erg bont had gemaakt.
Er wordt uiteraard nog steeds volop gecontroleerd, maar nu krijgen wij geen scores of cijfers meer te zien. Ik heb geen idee. En tot nu toe (afkloppen) na 3 jaar nog steeds geen klachten ontvangen. Houden zo!
Waar het op gebaseerd was? Ik neem aan dat ze keken of je correct bezorgde en misschien ook wel binnen de normtijd. En misschien omdat ik geen klachten kreeg. Ik weet wel dat ze mij toen ik net was begonnen, extra controleerden. Zeker omdat ik een wijk overnam van iemand die het wel heel erg bont had gemaakt.
Er wordt uiteraard nog steeds volop gecontroleerd, maar nu krijgen wij geen scores of cijfers meer te zien. Ik heb geen idee. En tot nu toe (afkloppen) na 3 jaar nog steeds geen klachten ontvangen. Houden zo!

544Weet je, je kunt post ook gewoon bezorgen, zonder die op te eten, retour te sturen of op straat te kwakken.elisa schreef:Ja Ike ik ben verbaast ......nooit klachten gehad.
Wat doe jij dan in zulk geval mmmm??
Je eet ze zekers zelf op....
545Ike ze waren heerlijk moet ik zeggen, beetje oud dat wel , wil je er ook eentje?
546Hoe weet je dat, als ik vragen mag?elisa schreef:Ike ze waren heerlijk moet ik zeggen, beetje oud dat wel ,
547HEDEN TEN DAGE: Bij Elisa!!!
Lekker hoor. Dankje! Mmmmm mmmm
En daarna is het uitbuiken.

En daarna is het uitbuiken.

548Had je ze al zo lang in je kruipruimte liggen dan?elisa schreef:Ike ze waren heerlijk moet ik zeggen, beetje oud dat wel

549@de nieuwe
de stroopwafels van de pcl zijn niet van een hoge kwaliteit.
@slagvaardige
deze zijn anders dan die van die blikken dozen

de stroopwafels van de pcl zijn niet van een hoge kwaliteit.

@slagvaardige
deze zijn anders dan die van die blikken dozen

550Die dingen zijn zo slecht, dat ik ben veranderd in een katachtige.
En Ike zal nu wel zeggen: "hoe weet jij dat?" Nou, ik heb ze allemaal op zitten vr&ten!
En van de koekblikken heb ik het schuurtje in de achtertuin gebouwd. 
Leuk hoor, zo'n Delftsblauw schuurtje!

En Ike zal nu wel zeggen: "hoe weet jij dat?" Nou, ik heb ze allemaal op zitten vr&ten!

Leuk hoor, zo'n Delftsblauw schuurtje!