554

door elisa

31  e
Zo  die koeken zijn weg  hoera! Ik was  ze  wel zat  zo onderhand.
En wat was  het koud  brrr, ik begon daarom juist iets later  maar  het had beter vanmiddag kunnen zijn, nu is het echt lekker buiten. Oen die ik ben.
Iets om te overwegen  om smiddags te gaan bezorgen , doe het altijd in de ochtend.
Ergens in mijn route heb ik bankjes   lekker voor straks in de zomer, dat worden dan late afmeldingen vrees ik.  Kopje thee of koffie  van de Appie  en hup t bankje op. Ze staan in de winkelstraat dus ook best gezellig. Je  komt volk tegen en daar  komen babbeltjes  van.
Maar ik was  door doorkoud vandaag, gewoon niet meer prettig. Kreeg ook nog goed bedoeld commentaar  van Koud He!
In een straat staat villa Kakelbont, wat daar  niet in de voor tuin ligt  aan troep, vuurwerk en speelgoed, fietsen ach zoveel. Ik heb er even staan kijken vandaag. Kandidaat  voor dat progamma  Opgeruimd staat netjes op een dan de RTL s.
Voor de ramen hangen lappen schots  en scheef...er  zullen kinderen wonen  zo te zien...
Net even Kranzenkuche gehaald op de terug weg  dat is Duits , soort  koek  broodachtig voor bij de koffie  met spijs en rozijnen erin. MMMMMM
Hier  is veel verDuitst  maar  wat wil je  met de Duitse grens hier.
De goede prijzen vindt je ook in Duitsland  natuurlijk~!
Zo genoeg gebabbelt  tijd voor een hete douche.