Carla41 schreef:@sanddman
Aardig bedoeld sanddman maar je lijkt op zoek te zijn naar werk.
Je moet niet al het werk uit handen willen nemen van de retourenmedewerker sanddman.
je stuurt iets terug zonder sticker (foutsortering) of met sticker (retour) en ik schat het intellect
van de medewerker hoog genoeg in om het dan verder zelf op te lossen.
NR. 6 hoort bij : 1 straat/huisnummer bestaat niet bij opm: huisnummerbordje ontbreekt
NR. 7 hoort bij : 1 straat/huisnummer bestaat niet
Nr.9 hoort bij: 4 opm: past niet in brievenbus
Nr. 8 contact opnemen met je coördinator
Kijk dat bedoel ik nou, bij nr6 en nr9 moet je er weer een verhaal bij kalken en dat kost mij tijd + je gaat ervan uit dat een retourmedewerker mijn handschrift en dat van anderen makkelijk kunnen lezen.
Simpeler is een kruisje zetten bij reden 6 en 9
Je moet verder een hele slimme retourmedewerker hebben, die als je bij nr7 "Verkeerd wijknummer op poststuk" (sorry verkeerd ipv verkeerde, typefoutje) hoort bij : 1 straat/huisnummer bestaat niet , ook nr 1 aankruist dat hij ""begrijpt"" dat dat poststuk in een hele ander wijk hoort. H/zij denkt : O , nummer 34 in die straat zal wel niet bezorgd zijn, omdat de straat tot nummer 32 doorliep ( en wijknummer zal wel ok zijn) .
Kortom je moet niet krampachtig proberen allerlei dingen die niet bij de eerste 5 retourredenen staan toch in die hokjes te proppen.
Ik zou graag op dit draadje een reactie willen hebben van een retourmedewerker, die mij misschien niet zo stom vind als ik er uit zie met deze 4 extra redenen.