Re: brrr

21
@marius,

Zo, lees ik het graag. is het nog gelukt gisteren Marius?
kon je vandaag even bijkomen..
ik krijg woensdag dhl en loop dat morgenochtend voor sandd komt even weg.
Slechts een wijkje sorteren , 250 poststukken dat gaat lekker snel. ;)

tip voor de koude vingers.... even insmeren met vaseline van te voren...

22
Ja, tuurlijk is het gelukt ;-)
en ik was ook best wel een beetje stoer, ik was bij beide wijken mijn wijktas vergeten, dus moest steeds voor het hele blok alle post meenemen. (ben gewoon te lui om terug te lopen eerlijk gezegd). En dat is soms wel 150 stuks post in 1 keer op de arm :o

Maar het bezorgen gaat wel redelijk snel denk ik. 5,5 uur voor 1500 stuks is niet zo slecht toch?
Alleen nog kijken of het sorteren vlugger gaat lukken morgen.

24
Het was koud en guur dat klopt maar je moet gewoon in beweging blijven en doorgaan, op warmen als je naar huis gaat daar even bijwarmen en weer verder . Ik ga niet ergens onderweg naar binnen om op te warmen. Ga liever door en als de tassen leeg zijn naar huis. Al jaren gaat het zo! Stil staan is funest onderweg(babbeltje is leuk maar niet te lang).
Vaseline op je snoet niet op je handen neem een goede handcreme !

25
@Marius

vlekt niet hoor vaseline en bij mij werkt het prima.
het is erin getrokken voor je het eerste poststuk beetpakt.

niet slecht marius, er waren ook veel adressen ( stops) toch?
je hebt nu toch wel een route gemaakt hoe je wil lopen..

gewoon direct beginnen met 1 wijk sorteren, stug doorgaan en pas stoppen als deze klaar is..
even je kop fris maken ( iets anders gaan doen en na een half uurtje er weer tegenaan)

ik ga eerst lekker een uurtje lopen morgen voor dhl...
even de kop fris maken... ;) doe jij dat niet met je vsp wijk die heb je toch ook woensdag al gehad?

dan heb je voor de vrijdag niet zo verschrikkelijk veel te sorteren...

30
elisa schreef:Zijn jullie niet weggewaaid? Ik vond het heerlijk die ruk wind!
Ik vond het ook lekker vandaag. Lekker uitwaaien zo. Het was in ieder geval droog (Y)