Re: hoeveel post krijgen jullie deze week?

72
Ik had ook veel catalogi. Kantoor catalogi en Peter Hahn zag ik er ineens tussen. Ik heb ook veel oudere mensen in mijn eigen wijk. Nu de Plus nog als we die ook te pakken kunnen krijgen. :-)

Ja wij hadden ook aardig veel. Afgelopen zaterdag zat ook de autokampioen erbij en uiteraard de Makro. Maar er was ook gewoon veel post. Uiteraard de tv-gidsen maar ook veel post van allerlei bedrijven.

Ik heb voor drie weken een invalwijk erbij vanwege vakantie collega. Er zit een industrieterein bij. Twee tassen en een tas pakjes alleen al voor dat bedrijvenpark. Haha.

73
denieuwe schreef:Kwas vrij deze week, hoera
Ze hebben het voor jou bewaard voor wanneer je weer begint. :lol:

Ik zag labels van de Kwekerijweg bij ons in de bak liggen. Er zijn dus blijkbaar collega's van ons depot daar helemaal geweest.
Ik heb ook op twee andere depots in moeten vallen. Wel gelukkig in Zuid. De brug over is mij te ver.

74
slagvaardige schreef:
denieuwe schreef:Kwas vrij deze week, hoera
Ze hebben het voor jou bewaard voor wanneer je weer begint. :lol:
Dat zou me niks verbazen ;) Met de Airborne afgelopen zaterdag waren er teveel mensen vrij, hadden ze niet bij nagedacht toen we die verloflijsten zo idioot vroeg moesten invullen vorig jaar. En er zijn weinig bezorgers die mijn wijk kunnen lopen. Vaak proberen ze de zaterdag later weer van mijn verlof af te snoepen, maar dat is ze deze keer niet gelukt. Was een weekje weg en bij terugkomst staan (alweer) de lege kratten van de concurrent hier nog (van een invalronde), met retourpost en megaveel foutsorteringen. Hoe vaak ik daar niet achteraan moet...

Ik zie inderdaad veel verschuiven van de ene naar de andere post. Bijenkorf en zo'n ellendig makelaarsblad zijn naar Sandd. Nu de Spoor nog naar PostNL ;)

75
Ja wij kregen een bericht in "mijn werk" of we alsjeblieft een extra wijk wilden doen Op 5 september. Ik zag collega's op het depot die normaal op zaterdag niet werken. En er waren luitjes naar de jwekerijweg gegaan om in het centrum een wijk over te nemen. Ik ben ook gevraagd hoor een keer om op de Steenstraat iets te doen, maar daar begin ik niet aan. Dan is het einde zoek. Dan weten ze je te vinden.

76
slagvaardige schreef:Dan is het einde zoek. Dan weten ze je te vinden.
Haha precies, het moet wel leuk blijven. Ik heb ze nu eindelijk een beetje koest ;) en dat wil ik graag zo houden, want de grenzen waren compleet zoek. Als ik extra wil lopen dan meld ik me wel (via Mijn Werk) en staat er ongevraagd iets op mijn rooster dan weet ik de Bezwaar-knop te vinden. Ik heb nog een oceaan aan overuren, dus voorlopig even wat rustiger aan.

77
@denieuwe@slagvaardige

vind je het heel erg maar Spoor/Plus Magazine wil ik wel graag houden hoor bij sandd.
vorige week nog gelopen dus dat zit voor dit jaar nog wel snor.
wie weet in 2016 de nieuwe..

@bucky666
oh was jij het.. (Y) Nog bedankt! De Engelbert Strauss heb ik ook liever in de voorbereiding bij postnl
dan in de bezorging bij sandd.
Tassen tot het randje hebben we nu niet gedaan, arme postbezorgers :?

@newman
sorry newman. ik geloof je. het zal wel plaatselijk verschillend zijn he.
afgelopen vrijdag heb ik ook nog gewerkt en toen waren we om 9 uur klaar. het was net de moeite om er
mijn bed voor uit te komen :D
toch wordt het komende week, volgens de tc weer heel erg rustig.
een ieder werd gevraagd om vrije dagen op te nemen zo mogelijk.