@ You'veGotMail
wat heeft dit nu allemaal met de BezorgerApp te maken ; jullie dwalen wel erg ver weg ...........

VodafoneCarla41 schreef:even gegoogled op Hollands Nieuwe..
ik lees : er komen nog eenmalig bezorgkosten 20 euro en aansluitkosten 10 euro bij. ? of gaat de bezorging via sandd?
en.. na twee jaar betaal je niet meer voor toestel maar worden de kosten verhoogd naar ?
Carla41 schreef:maar als jij een toestel moet aanschaffen.. krijg je een vergoeding van 3 en met eigen toestel een vergoeding van 3,50 euro ?
Dat van die kleding is nieuw voor mij.Ik dacht dat je van Sandd alleen een jas kreeg en dat je de rest (bijv. polo's) wel kon bestellen maar daar gewoon voor moest betalen. Is dat veranderd dan? En zo ja, wat zit er dan tegenwoordig in het kledingpakket van Sandd?Carla41 schreef:@
Ps. Newman
Grotendeels klopt je visie maar.. kleding, fietstas, zetblok dat krijg je als je bij sandd in loondienst bent wel .
en ovo-ers kunnen volgens mij bij de belasting aftrek opgeven van gemaakte fiets/loop kilometers den kledingvergoeding
onder de kop.. overige kosten .
Maar .. is het zo dat je bij Postnl er niets op toe hoeft te leggen?
Dat valt me dan nog mee, qua kleding bij Sandd. Maar een regenpak (meest essentiele kledingstuk in NL) kan er dus niet van af? Of is de gedachte dat het zo'n ontzettend flexibele baan is dat je gerust tussen de buiten door kunt bezorgen? ; )Carla41 schreef:@fred
op mijn sandd.nl.wordt gezegd: Alleen voor personen die voor Sandd werkzaam zijn: €3 korting per maand op geselecteerde toestellen van hollandsnieuwe bij zowel 1-jarige als 2-jarige abonnementen. vanaf 10 euro...
EN:
Sandd geeft alle bezorgers die de BezorgerApp gebruiken een extra maandelijkse vergoeding voor het gebruik van de eigen smartphone van € 3,50 netto.
@Newman
Een Jas, fleecevest en polo's.
tja de vergoeding bij Postnl is ruimer Newman. Fietsvergoeding etc.. het zou welkom zijn hoor!
maar zou het ook verschil uitmaken of je 2 x of 5 x per week de straat op gaat? wat de smartphone betreft?
En jullie scannen pakjes, dus intensiever je mobiel in en uit je zak.
vaker moeten opladen lijkt me ?
Ja hoor, dat scherm hoeft niet permanent aan te staan. Dat is ook geen doen, want dan is je accu na een paar uur leeg. Ik hou trouwens ook de GPS niet permanent aan. Die is alleen maar nodig voor het scannen van pakjes, dus zodra ik het laatste pakje gescand heb gaat de GPS uit.Carla41 schreef:OH de Jas spuit ik 1/2 keer per jaar waterdicht en wordt dus ook wel gezien als "regen"jas.
in combinatie met het dikke fleece jack kom ik zo de winter wel door.
Een regenbroek kan je bestellen , moet je wel voor betalen.. maar is van zulk log formaat dat ik zo nodig een eigen regenbroek zou inzetten.
maar met slechts 2 x per week en 1 wijk is een forse regenbui aardig te omzeilen![]()
Kleding kan je om de twee jaar omwisselen voor een nieuwe set.
maar dit ging over de App. dat stroomverbruik valt me zeker mee.
dus scherm kan op zwart als je GPS aan moet hebben? je ziet ik heb er weinig verstand van.