Re: lastige poststukken

81
postbode7 schreef:De lastigste poststukken zijn die waar zo'n proefpakketje, balpen of andere troep in zit of die aan de ene kant plat en andere kant een sterke bobbel vertoont (Yves Rocher, nierstichting e.d.).
Nierstichting? Sterke bobbel?
he gatver! En dan nog zeggen dag er zo'n tekort aan nieren is, als wij ze tegenwoordig moeten gaan bezorgen! :shock:

82
elisa schreef:Tja en dan te bedenken dat wij dus hier pakketjes erbij gaan bezorgen naast de post dus! :) :(
Pakketjes? Bij Sandd?
Misschien een leuk nieuwtje voor het andere topic (ontwikkelingen). Zelf heb ik er niets van gehoord. Vertel eens? Hoe groot? Hoe zwaar?
En dat ook allemaal voor dezelfde 4 cent? :evil:
Zie ze er best voor aan... NU al doen we buspakketjes voor diezelfde prijs...

84
Wij zijn de bezorgers van hier :D :D en ja per pakketje gaan we 60 cent ontvangen , ze vragen wel eerst of we het wel willen en gaan hiervoor andere tijden indelen, pakketjes savonds bezorgen maar is nog expiriment. In mei willen ze echt van start.
Vermoeden is dat dit afkomt van SMN .En het is dus niet landelijk heb ik ondertussen begrepen!

86
Deze pakjes komen niet van Sandd. Je zult wel bezorgen voor een distribiteur van Sandd en niet rechtstreeks voor Sandd.
Deze pakjes komen niet van SMN af, maar van Holland post groep in Vianen. Dit is een vrij nieuw huis aan huis reclame verspreider die zich ook in de post wereld gaan bewegen.

87
Grappig dat een huis aan huis zich gaat bemoeien met pakjes... is toch heel wat anders...

Vraag me af of je daar nog mee kunt concurreren? Zelfs de TPG-bezorgers klagen dat ze onderbetaald worden en de werkdruk te hoog.. dat ze niets betaald krijgen als iemand niet thuis is enzo.. met de gevolgen dat ze het pakketje maar ergens dumpen.. op straat achterlaten, door raam gooien... Je moet de forums eens lezen! ;-)
En dan komt er een concurrent, die waarschijnlijk gaat proberen om het NOG goedkoper te doen?
Ben benieuwd wat de gevolgen zijn voor de kwaliteit ;-)

88
Marius-> wat zeur jij toch met onderbetaald worden, je krijgt toch gewoon loon naar wat je verdiend, en ben je het er niet mee eens dan ga je toch ander werk zoeken.

Simpel werk=simpel verdienen. Postbezorgen kan iedereen, bij Mc Donalds werken kan iedereen, bij de Aldi vakken vullen kan iedereen, bij de Appie werken kan iedereen. Simpel werk=simpel verdienen.

90
Over de pakketjes nog even, ja het gaat wel over pakketjes die handzaam zijn om mee te nemen en het zijn internet bestellingen die wij af gaan leveren. Het depot verteld dat niet vanaf wie dit komt. We zullen nog meer horen komende tijd. Als ik het ga doen dan doe ik het niet gelijk met de gewone post want het kost heel veel tijd dit erbij. Dus pakket service apart! Helaas dat ik niet zon mooie bakfiets heb!!!!!!!!!!!!!Best beetje jaloers op je marius!