Re: lastige poststukken

111
@Marius
en voor die afleiding zorgen wij op het forum ook nog eens Marius :lol:
gelukkig heb je nu nog maar 1 wijk te bezorgen en het is nog lang geen 18 uur.
succes met al je post soorten..... ;)

@Elisa
ben jij ook al klaar? tijd voor 1 april grappen...
a.s. dinsdag wordt weer een aardige hoeveelheid maar wel minder kilo,s... (ECHT WAAR !)
fijn weekend ;)

113
postbode21 schreef:@Marius
en voor die afleiding zorgen wij op het forum ook nog eens Marius :lol:
gelukkig heb je nu nog maar 1 wijk te bezorgen en het is nog lang geen 18 uur.
succes met al je post soorten..... ;)
we hebben vandaag wat grof vuil weggegooid.. waaronder een bed.
Mijn dochter wilde de matras behouden, als trampoline. (of traponine ofzoiets, hoe ze het noemt).
Ze is net thuis.. en volgens mij had ik beter niet het matras kunnen gebruiken om het uit te sorteren.. :roll:
maar goed, dat hoort misschien onder de blunders thuis.. ;-)

Maar wat veel Klingels! En meeste aan de bewoners van dit adres! Voel me nu net een folderbezorger ;-)

Wel vreemd... soms heb je op EEN huisnummer 1 op naam, EN 1 voor de bewoners... ze moeten hun administratie nodig eens op orde brengen! :mrgreen:
Laatst gewijzigd door Marius op 01 apr 2011, 14:44, 1 keer totaal gewijzigd.

117
@Marius

bijna zou ik zeggen...kom hier met die straat , ik leg hem voor je uit en begin JIJ vast met laden..
als je nu de bakfiets pakt kan je alles in 1 keer meenemen...
jij had vast geen 150 kilo zoals ik hier..

zorg dat je buiten komt , dan kom je die dames (damens???) ook vast tegen... :lol:
stel je voor dat je depothouder je nu zit te volgen op dit forum, weet hij/zij precies hoe ver
je bent.... :oops:

maar dan kan je nog altijd zeggen, nog beginnen met lopen weet je welke datum het vandaag is?
ik ken er 1 die zich altijd stipt om 10 uur smorgens afmeld , zonder 1 stap gelopen te hebben...

118
oh.. past wel in mijn fiets hoor...
daarmee fiets ik sneller ;-)

nog halve straat sorteren.

eigenlijk ben ik net iets te laat klaar..
vrouw en kind thuis.. weg rust.
Dan weet je, dan begint het gegil, getier, gesnauw en gevloek weer.. pfff....

ben blij als ik weer naar buiten mag ;)

119
och.. se is niet slecht hoor...
ze heeft geholpen met op straat sorteren.. en me net wat verfrist met wat capefruit ;-)

alleen helaas dat se nog wel wat fouten maakt met sorteren... Kan ik een stuk of 10 poststukken weer er tussen gaan steken...

of ik doe die paar dinsdag wel misschien. Ik ga maar eens de deur uit.. anders word het veel te laat.
Gelukkig heb ik vandaag mini Maglite lampen binnen gekregen.. die gaan aan de sleutelhanger. Dan kan ik in het donker nog wat bijschijnen ;-)

120
Tjonge wat laat allemaal. Ik was met beide wijken rond 14.00 uur helemaal klaar, en dat met bijna 1000 poststukken, en ook nog heerlijk chaotische stapels, door die handige, zeg maar rustig onhandige RTL4 miljoenenjacht-enveloppen, en dat v.d. nierstichting met die pennen erin..... :roll: :roll: :(
Heb je bij het pakken v.d. stapel gesorteerde post, na het elastieken verwijderen bijna de zaak weer overhoop liggen... :D :D eh eh....mooi niet, daarvoor keek ik wel uit...
Flink tempo erin gegooid met bezorgen, en lekker vlot klaar dus! (Y)