Bezorgdagen van Sandd

1
Misschien kan iemand die bij Sandd loopt is vertellen hoe de bezorgdagen bij Sandd er uit zien en misschien is het ook wel interessant om te vertellen of daar nog wat in veranderd is. Het afgelopen jaar is bij dhl bijvoorbeeld van een slag met twee bezorgdagen gegaan naar een slag met één bezorgdag. Ik ben wel benieuwd.

Re: Bezorgdagen van Sandd

6
Het is altijd vervelend als zoiets opeens veranderd. Bij dhl ging het op een gegeven moment van 2 bezorgdagen naar 1. Dat was in het begin wel even erg wennen en dan moet je toch sommige dingen anders gaan plannen.

7
Ik zal je vertellen dat ik erg ben geschrokken bij het lezen van de klachtenlijn over post bezorgers, ja ook van sandd.
Hoe mensen de post bezorgen! Of dumpen. Je leest dat kinders bezorgen op de zondag of savonds om half 11.
Verkeerde huisnummers kan een keer gebeuren maar elke keer, ja dat staat er ook nog bij! Of ze krijgen helemaal geen post.
Ik schaam me plaatsvervangend als ik dit lees gewoon!!

8
Hoi iedereen. Ik bezorg nu voor Selektmail en heb een vraag over de bezorgdagen van Sandd. Moet je beide dagen (dinsdag en vrijdag) bezorgen of kan je kiezen om alleen bijvoorbeeld op dinsdag te bezorgen (bij Selektmail kan je een of beide slagen bezorgen).
Alvast bedankt voor jullie antwoorden!

10
postbode21 schreef:@suzy

Ja, bij sandd is het dinsdag en donderdag...
als je 1 x wil lopen is Vsp een optie?
het wordt woensdags thuisbezorgd en je mag do en/ of vrijdag bezorgen ;)

Klopt niets van wat je schrijft ! Sandd bezorgd op dinsdag en vrijdag , en ja je kan ook daar kiezen voor alleen de dinsdag of de vrijdag of beide dagen.