oude wijkgegevens

1
Vanmorgen heb ik een rondje gelopen door mijn nieuwe Sandd wijk. Actuele plattegrond bij de hand en tevens het stratenlijstje van Sandd.
En wat blijkt ?
De gegevens van Sandd zijn volledig achterhaald. De wijk is 4 jaar geleden gerenoveerd. Daarbij zijn er straten verdwenen en andere straten zijn compleet veranderd.

In totaal zijn er 3 straten verdwenen die nog wel op het lijstje van Sandd staan en 6 andere straten hebben totaal andere huisnummers. Het aantal afgiftepunten klopt dan ook helemaal niet meer.
Op zich is het niet zo´n probleem maar ik vind het wel raar.

Re: oude wijkgegevens

2
@slagman

straten verdwenen?
dan zal je daar geen post voor krijgen neem ik aan.

jij hoeft de wijk niet opnieuw uit te werken ik zou snel contact opnemen met je depot
en aangeven dat er geen bal van klopt.
hoe heeft jouw voorganger dan de afgelopen tijd gewerkt?

3
postbode21 schreef:@slagman

straten verdwenen?
dan zal je daar geen post voor krijgen neem ik aan.

jij hoeft de wijk niet opnieuw uit te werken ik zou snel contact opnemen met je depot
en aangeven dat er geen bal van klopt.
hoe heeft jouw voorganger dan de afgelopen tijd gewerkt?
Tja, dat heb ik me ook af gevraagd.

Ik heb inmiddels kontakt opgenomen met het depot en de situatie uitgelegd maar men deed er nogal luchtig over.
Er werd mij verteld dat om het half jaar de wijkgegevens worden aangepast waarop ik vervolgens zei dat de wijk 4 jaar geleden al drastisch is veranderd. Dat werd weg gewuifd met de mededeling dat ik onbestelbare post kan stickeren en retouren.
Enfin, ik heb het doorgegeven. Meer kan ik niet doen.

De eerste Sandd post is inmiddels thuis bezorgd. Op de bezorgbon is het aantal afgiftepunten anders dan op het lijstje wat ik eerst heb ontvangen. Dat scheelt 40 afgiftepunten. Ik heb geen post voor de straten die zijn verdwenen.
De chauffeur had geen stickers bij zich en geen elastieken.

Tja, als ik de totaal vergoeding zie op de bezorgbon dan weet ik niet of ik moet gaan huilen of lachen. Ik doe het laatste maar... :lol:

Ach, het is mooi weer, nu ff sorteren en dan morgen lekker buiten lopen.

5
Zat er dan ook nog een choco haas bij?

Ik heb ook zon wijk gelopen dat half gesloopt was en nam de niet bestaande poststukken altijd retour depot. Op zich een makkie want bijna de helft lag en nog steeds ligt daar braak. Echt verdienen nee dat niet, het loonde niet maar ik heb een poos ingevallen op die wijk.

6
@elisa

de niet bestaande poststukken elisa :lol:

@slagman

40 afgiftepunten minder ?
waren de 3 straten er dus al uitgehaald slagman..

chauffeurs hebben nooit elastieken e.d. bij zich .]
aanvragen bij coordinator , liggen ze de volgende keer in je krat.
succes op je eerste sandd rondje.. ;)

7
postbode21 schreef:@elisa

de niet bestaande poststukken elisa :lol:

@slagman

40 afgiftepunten minder ?
waren de 3 straten er dus al uitgehaald slagman..

Ja, dat zei ik toch postbode 21...

chauffeurs hebben nooit elastieken e.d. bij zich .]
aanvragen bij coordinator , liggen ze de volgende keer in je krat.
succes op je eerste sandd rondje.. ;)
De elastieken en de stickers zouden er bij zitten, zijn ze zeker vergeten

8
Nou, de eerste keer bezorgen voor Sandd zit er alweer op. Zo'n nieuwe onbekende wijk dat is even wennen. Sommige straten moest ik even andersom sorteren dus dat hield wat op maar verder ging het voorspoedig.
Op den duur wil ik er wel een tweede wijk bij hebben denk ik. Eerst maar eens zien hoe het gaat de komende weken.

9
Ik heb echt geboft met mijn Sanddwijk. Hij is ongeveer 7 minuten fietsen hiervandaan. (heb een binnenweggetje ontdekt, dwars door bosjes, dat wel) Ik schrok wel, omdat het een afbraakwijk is, maar het bezorgd als een tierelier. Een heel stel flats op een rijtje met de brievenbussen beneden en dan de woonhuizen, allemaal bloks die ook op een rijtje staan, achter elkaar, dus ik fiets er zigzaggend doorheen. Wel veel dichtgespijkerde ramen en deuren, maar ja, die post gaat gewoon weer mee retour. Ik begin nu wel een beetje door te krijgen welke huizen dichtgespijkerd zitten. Die post gaat meteen terug in de bakken :) Alleen even opletten of er niet alsnog nieuwe mensen ingekomen zijn.

10
Vanmorgen heb ik ook voor het eerst een Sandd wijk gelopen. Was wel een beetje vreemd. De eerste 4 straten waren dezelfde als bij DHL, maar daarna moest ik de andere kant op. Dit is gelukkig ook een redelijk bekende wijk voor me. Tot DHL overging van een 2-daagse naar een 1-daagse bezorging heb ik deze wijk ook één keer per week gelopen. Dus allemaal herkenning. Zelfs de post in de tassen was gedeeltelijk met het vertrouwde DHL-logo. Maar ook wel leuk weer eens met andere post te lopen. De wijk loopt lekker vlot. Allemaal laagbouw, wel met voortuinen maar niet van die gigantisch diepe tuinen. Ben er wel blij mee. Moet wel wennen dat ik met de koffie al klaar ben. Bij DHL liep ik 2 wijken met in totaal 1300 huizen, nu maar 1 met 534 huizen. Maar het zal hopelijk nog wel drukker worden. Vandaag maar 226 stuks.