Re: VEEL POST bij Sandd

101
Maar in 1 week?
Dus het hoeft niet in 2 dagen? (1 dag sorteren, 1 dag bezorgen).
Da's toch relaxed dan?

Kan me best voorstellen dat het al bekend is. Zulke dingen worden ruim vantevoren gedrukt is, en Sandd wil het ook graag vantevoren weten als er een grote order komt, lijkt mij.

Vraag me alleen af of ik dan wel in alles in 1 x krijg. Ze zullen het waarschijnlijk wel weer gaan verdelen. Doen ze met Klingel en Bader enzo ook. Dat is denk ik ook om de chauffeurs te ontlasten, dat het gelijkmatiger is.

102
Ik kreeg vorige week een telefoontje of ik in week 34 en 35 (dus eind augustus/begin september) een wijk kon invallen i.v.m. vakantie. Er werd niet bijgezegd dat dan ook de Ikea's komen. Toevallig had ik net hier gelezen dat ze in die periode geleverd worden. Waarschijnlijk heeft mijn collega net bewust die weken vrij genomen. :lol: Ja, een grote, hele grote wijk invallen dus he? Dus ik zeggen; maar dan komen de ikea gidsen toch? Dus, nee, die weken wil ik geen invalwijken doen. Ik moet eerst maar eens zien hoe ik mijn eigen wijken klaar krijg, met die Ikea's erbij. Gelukkig dat ik het wist zeg, anders had ik me daar nog mooi toegehapt ook zeg! Nu dus niet! :lol:

103
@marius@slagvaardige

volgens het zomerkrantje van Sandd:

De Ikea .. eind Augustus (week 35 slagvaardige)
.:de Aanlevering, Bezorging en Vergoeding worden voor deze order Aangepast.
dit geldt ook voor de Agenda van de Nationale Postcode Loterij in october... ;)

zouden ze leergeld hebben betaald voor de 5 slagen postcodeloterij van vorig jaar marius/
mischien nu net als in 2008 weer in 1 keer binnen en een week de tijd om te bezorgen.
mijn idee ;)

104
@Jane

de vorige keer vertelde je dat je de post zelf haalt en bij dhl kreeg je daar een haalvergoeding voor.
nu bij sandd haal je het ook zelf maar de aanvraag voor een vergoeding loopt nog?
je gaat het toch alsjeblieft niet GRATIS halen he Jane? ;)

105
Marius schreef:Maar in 1 week?
Dus het hoeft niet in 2 dagen? (1 dag sorteren, 1 dag bezorgen).
Da's toch relaxed dan?

Kan me best voorstellen dat het al bekend is. Zulke dingen worden ruim vantevoren gedrukt is, en Sandd wil het ook graag vantevoren weten als er een grote order komt, lijkt mij.

Vraag me alleen af of ik dan wel in alles in 1 x krijg. Ze zullen het waarschijnlijk wel weer gaan verdelen. Doen ze met Klingel en Bader enzo ook. Dat is denk ik ook om de chauffeurs te ontlasten, dat het gelijkmatiger is.
Ikea's worden hier ruim van tevoren afgeleverd, met losse stickervellen

in week 35 van maandag tot maandag mag ik ze bezorgen

voor mijn wijken met totaal 1350 afgiftepunten, 'krijg' ik 105 stuks Ikea's,

goed te doen lijkt me ;)

106
Oh, dat valt dan nog wel mee. Ik heb twee wijken. Eentje van 550 en eentje van 745 afgiftepunten. Dat zullen dan ook wel ongeveer 100 tot 150 Ikea's zijn. Ik had vorige week van die geplastificeerde folders van Ikea Family. Ik neem aan dat die mensen sowieso wel een Ikea zullen krijgen. Nou, als dat ze dan allemaal zijn, dan zijn het er 40 in de ene wijk en rond de 50 in de andere wijk. Dan doe ik die Ikea's wel even in een ochtend en/of middag. Maar..... je zult net zien... Toen ik nog in Elderveld voor DHL liep, had ik er heeeeel veeeeeel meer... :shock: :lol: Dus maar afwachten. Maar ik neem die week geen extra wijk. Oh, nee... egnie.. :mrgreen:

Ik heb alleen nog geen bericht gehad of, hoe en wanneer.. Jullie allemaal wel dan?

109
jane schreef:zo krijgen 2850 ikeas binnen en op maandag pas de stickers ik dacht het niet je mag die ikeas van maandag t-m zaterdag bezorgen
fiets schreef:
in week 35 van maandag tot maandag mag ik ze bezorgen

voor mijn wijken met totaal 1350 afgiftepunten, 'krijg' ik 105 stuks Ikea's,
en nee, op zondag gaat ik niet bezorgen, nee ;)

110
@fiets...

het verschilt dus nogal..
niet meer bijna h.a.h. zoals een paar jaar geleden.
100 ;) is goed te doen.. je kan er wel 50 per keer meenemen.

jane heeft met anderen tezamen 9 wijken... hoeveel postadressen hebben jullie bij elkaar jane?
dat is dan een heel ander verhaal..