Re: VEEL POST bij Sandd

161
Nou, ik heb nog geen ikea's ontvangen hoor. Ik denk dat ze woensdag komen. Mijn man heeft vakantie en we hebben onszelf al weken van te voren opgegeven om die dag voor Selektvracht te werken. Dus dat doen we ook. Laat de chauffeur die Ikea's maar lekker op de gewone plaats afleveren. Ik zal wel een groot stuk plastic klaar leggen dat hij erover heen kan leggen. En een briefje aan het raam zodat hij weet waar dat plastic dan ligt. Dan zie ik ze wel als we terugkomen. Dan leggen we ze wel in de bijkeuken. Liggen ze niet in de weg.

163
Ben je ver weg van huis als je voor Selektvracht rijd? Ik werk ook voor Selektvracht en moest ook een keer werken toen zij bij mij de post af moesten leveren. Ik heb gevraagd of ze me even een belletje konden geven, dan reed ik even snel naar huis en daarna gelijk weer verder.

165
Vandaag belde Sandd dat ik de Ikeagidsen a.s. woensdag zal ontvangen. We zeiden dat we inderdaad niet thuis waren en dat ze het maar op de gewone plaats moesten afleveren. En dat de poort open zou zijn. We leggen een grote plastic zak klaar zodat die over de gidsen gelegd kan worden. Daarop kunnen ze wat stenen leggen. Die liggen er ook genoeg. Als ze de post brengen ben ik ook lang niet altijd thuis. Dat is ook geen probleem. Stel je voor. Dan zou je niet even naar de Lidl kunnen. En die is hier niet in de buurt. Dat kost toch altijd een autoritje. Waarschijnlijk ga ik morgenmiddag ook even want er zijn interessante aanbiedingen. Dat weet ik als een van de eerste want die folders bezorg ik zelf in mijn pakket. Kan ik lekker zien wat de komende aanbiedingen zijn bij de o.a.AH, Aldi,Lidl en Kruidvat. En diverse andere winkels maar daar kom ik minder vaak. Maar goed ook want dat zou niet zo goed zijn voor de financiën. :lol:

166
ja, kreeg ook zo'n algemene brief:

"we willen je vragen aanwezig te zijn wanneer de catalogi bij jou thuis worden aangeleverd""

~~

ze hebben m'n schuursleutel, 'k wil best wat zeil op de grond draperen, of eventueel de vloer goed vegen,
maar no-way dat ik ga zitten wachten toch??

of willen ze dat we helpen Ikeas uitladen? :twisted: :lol:

morgen effe depot bellen...

167
Ik heb ook een brief gehad. Waar ze me willen voorbereiden op de grote hoeveelheid. Ze hebben er zelfs foto's van genomen, van hoe dat er nu uitziet!
Net of we kinderen zijn.. lol.
Inderdaad ook de eis dat we dat echt thuis moeten zijn. Komende dagen laten ze me het tijdstip weten.

Maar echt weinig is het niet idd. 350 kilo krijg ik volgende week Dinsdag!
Denk dat dit de eerste keer gaat worden dat ik het NIET meeneem in 1 keer :roll:
Klusje voor mijn bakfiets, lijkt mij 8-)

Wel vreemd.. ze proberen me ZO goed voor te bereiden... maar nog geen enkel woord over stickers plakken????
Lijkt me dat je zoiets ook wel even vermeld, als je iemand grondig voor wilt bereiden?
Misschien gaan ze die zelf wel plakken op mijn depot? :lol: