Re: VEEL POST bij Sandd

201
@slagvaardige

het was toch aangekondigd dat vanaf september de volumes flink gingen toenemen.
jij blij dat je geen 3e inval wijk hebt
veel kilo en veel gewicht... dat moet toch wel wat opleveren... ;)

en 190 kilo dat valt wel mee joh... is zo,n 5 x uitrijden....
maar soms verandert het nog bij de dinsdag prognose en wordt een deel
weer doorgeschoven naar een week later
13 september is er een lage/gemiddelde prognose...

202
Ik vind het wel prima hoor! Ik zit, mocht er inderdaad zoveel komen, over de 100 Euro en dan komt de herlaadvergoeding er nog bij. Ach, het sorteren gaat nu zo snel en die kleine wijk, loop je zo weg. Dat gaat wel lukken. Doet me trouwens denken aan de begintijd bij Selektmail. Hadden we vaak, zulke hoeveelheden post. En dan voor 1 wijk. (al was die dan wel heel groot bij mij)

203
Heeft Sandd ook een site met prognoses ed.?.. of bedoel je Netwerk VSP?
slagvaardige schreef:Nou.. de chauffeur die mijn post gisteren bracht, zei ook al zoiets tegen mij. Hij zei 'maak je borst maar nat volgende week a.s., want er komt een heeeeleboel post aan.' Ik keek gisteren op de site onder mijn wijk, en ik zie een niet zo grote (gewoon, normale) prognose staan. Maar volgens de chauffeur krijgen we een heleboel.
Ik zal zo nog eens even kijken..

Eta: even gekeken. De kleine wijk heeft bijna 800 stuks post en 90 kilo. Ik geloof dat ik nog maar even niet bij de grote wijk ga kijken... Die is 1x zo groot.. :o :lol:
Toch even gekeken... 1227 stuks...100 kilo :shock: Nou ja, prognoses veranderen met de dag... We zien wel.
Ik ga wel even lekker vast uitrekenen wat het op zou kunnen leveren. :mrgreen:

207
slagvaardige schreef:Ik vind het wel prima hoor! Ik zit, mocht er inderdaad zoveel komen, over de 100 Euro en dan komt de herlaadvergoeding er nog bij. Ach, het sorteren gaat nu zo snel en die kleine wijk, loop je zo weg. Dat gaat wel lukken. Doet me trouwens denken aan de begintijd bij Selektmail. Hadden we vaak, zulke hoeveelheden post. En dan voor 1 wijk. (al was die dan wel heel groot bij mij)
postbode21 schreef:@fiets

1 wijk? :o
2 wijk ;) (nu voor Sandd, was 1 wijk voor SM)

idd , bij SM ook dit soort hoeveelheden, al mocht er wel in 2 dagen gelopen worden...

CZ = bijna huis aan huis hier ...