Ik zag het wel zitten , parttime postbezorger worden......... in de ochtenduren , zoals de commercial zegt "verloren uurtjes en meer dan de mamma van". Dus ik solliciteer online op de functie van postbezorger hier in de binnenstad , lekker dichtbij en in de ochtenduren. Prima lijkt me zo , ik schuw de wind regen en sneeuw niet , ben wel wat gewend en ben graag buiten, hardwerkend en onder het motto "kom maar op" helemaal klaar om de post te tackelen.
Krijg ik een telefoontje van werving voor een pre-selectie....... 1 van de eerste vragen gaat om de dagdelen die ik beschikbaar ben. (In mijn ogen houdt de ochtend om 12:00 uur op) dus ik vertel dat ik alle ochtenden beschikbaar ben, krijg ik te horen dat de post gesorteerd klaar ligt tussen 10 en 11:30

...... dan denk ik "waarom dan de optie ochtend in het sollicitatie menu toevoegen wanneer je pas na 11:30 kunt gaan bezorgen?"

toch wel beetje vreemd.
Mevrouw aan de telefoon was wat verontwaardigd over mijn reactie , maar het blijft een tikkie vreemd.
Ach, ik heb al een baan en wilde er wat bij gaan doen..... dan maar ergens anders