Re: prima bezorgweer

21
Geweldig weer is het buiten!!!
Maar helaas, ik mag nog niet :roll: Moet nog 'n uurtje wachten voor ik vertrek om de post te gaan halen. Net op buienradar gezien dat het tot 'n uur of twaalf droog blijft hier, dan eventjes regen (maar dan heb ik toch even pauze, net als de school), daarna zal het vast wel weer droog worden... ;)

groetjes, en geniet van de zon!
wandelaar

22
Het is inderdaad geweldig weer, en het is wel genieten zo (Y) :D Ik heb mijn 1e wijk al klaar met bezorgen en ik sta alweer geladen voor de 2e wijk, zie zo meteen aan de beurt is. Hopen inderdaad dat het nog even zo mooi blijft. :P

24
Nou eh....het WAS prima bezorgweer totdat ik in de laatste twee straten, van mijn 2e wijk aan het bezorgen was... toen begon het te regenen. :cry: Maar tot die tijd heerlijk; nu net voordat het harder begint te regenen klaar met bezorgen (Y)

27
Yes!! Buienradar ziet er prima uit vanochtend!! 8-)
En op het postkantoor zijn ze zo lief om vanochtend mijn wijk als eerste voor te bereiden, zodat ik op tijd kan beginnen, omdat het woensdag is en ik echt niet zo laat kan beginnen (en ze geen vervanger voor me hadden voor vandaag ;) ).
Dat wordt dus weer lekker lopen zonder regenbroek :D

29
Inderdaad Wyfosi, het is maar goed dat mn jas stevig dicht zat, anders was ik er uit gewaaid :lol: Maar het was wel lekker, net alsof je loopt uit te waaien op het strand (maar dan zonder strand en met wat extra te sjouwen)
Gelukkig had ik met volle tassen het grootste stuk de wind mee, dat scheelt n hoop...
Ik moest wel de post goed vasthouden, gelukkig is er niks weggewaaid.

Als het nou morgen ook nog even zo'n weer wil blijven, hoor je mij niet mopperen deze week (over het weer dan ;) )

Groetjes, wandelaar

30
Niks op aan te merken vandaag. (Y) Ik werd al heel vroeg door het stralende zonnetje uitgedaagd, te starten met de bezorging :lol: :oops: :D Dat heb ik ook gedaan
Fijn paasweekend allemaal, en succes met bezorgen, voor diegenen die morgen ook nog op pad moeten. :) , en hopelijk dan ook "prima bezorgweer"