Re: Werken bij Netwerk VSP

81
Zo nou de post is al even binnen en ligt op eerste letter van postcode. Veel en zwaar dit keer. EIgen huis, een blad voor ondernemers en nog zo'n dik blad, ook een reiscatalogus, maar die laatste moeten allemaal in een woonunit zijn voor geestelijk gehandicapten ;) lekker makkelijk bezorgen dus. wel een blokje om, want zijn 4 brievenbussen, maar die zitten rondom de woonunit verspreid.
Ruim 37 kilo dit keer voor 1 wijk!!
Dat blad voor winkeliers mag dit keer in het dorp bijna in elke winkel :) ohja ook veel in de cafees, da's wel balen want die hebben veelal geen brievenbussen en zijn pas na 4en open :?:

85
@slagvaardige: zit net je blog te lezen over wegopbrekingen en bedenk mij ineens dat ik morgen niet eens mijn eigen gangetje uit kan met mijn fiets :?: hahaha uhhhhh om nou fiets incl post door de woonkamer te zetten is ook weer zoiets.

86
@berber

ja, sorry berber= bij sandd hoor.. :lol:
hoeveel adressen? 1e wijk 700 ong.. 2e wijk 400... adressen.
adressen zegt niet alles berber... hangt er maar net van af of iemand veel post ontvangt.. of niets..

en ja.. speciale order mag ik hopen.... postcodeloterij agenda,s..?
ja, slagvaardige Verkeerde forum.... trouwens krijg je er ook lekker veel? ;)

heb je een wegopbreking in je eigen huis berber?/

hoeveel kratten heb je... want normaal is 37 kilo goed in 1 keer weg te brengen..
als je tussen de 3 - 4 kratten hebt...
maar die blauwe van vsp zijn groot he.. dus dan mischien max 3 kratten in 1 keer.

87
haha nou vandaag weer de vsp-post op woensdag ontvangen alleen nu bezorgde hij bij mij "op de mat" dus zal hij toch weten met een vsp'er te maken te hebben :lol:

Nou de wegopbreking voor mijn eigen deur is inmiddels dicht zei mijn man net...........scheelt weer. \\

De 37 kilo zit in 3 kratten. Aangezien ik mijn wijk altijd in 2 delen doe zie ik geen problemen. Alleen doe ik het dorp altijd in een schoudertas en dat gaat niet lukken ben ik bang!!!

89
[quote="postbode21
en ja.. speciale order mag ik hopen.... postcodeloterij agenda,s..?
ja, slagvaardige Verkeerde forum.... trouwens krijg je er ook lekker veel? ;)
[/quote]

@Postbose21, ik krijg 93 kilo en 143 kilo aan post. Daar zit dan wel de reguliere post en de agenda's bij. Krijg ik 7,8x de herlaadvergoeding. 7 keer dus, want het wordt vast niet afgerond naar boven. Maar goed, ben ook wel blij met 7x herlaadvergoeding.