Re: Wat ik vandaag toch meemaakte...?!
191Ik kom altijd bepaalde katten tegen in mijn wijk. We kennen elkaar inmiddels en ik haal ze af en toe aan en dan krabben ze niet hoor zo slim zijn ze wel.
meer een kroeg robot. Hoewel hij een goede conditie heeft, 6 mijl per uur.bucky666 schreef:Leuk, een post kat.. doet ie ook de brieven door de bus?![]()
Ik heb liever een post robot: http://www.youtube.com/watch?v=ITbSBhhEiZo
Ik kan me niet voorstellen dat bij PostNL het uurloon pbz verschillend is.saartje schreef:Ik ben benieuwd (en met mij mijn collega's) wat jullie (postbezorgers PostNL) verdienen en waar jullie wonen.
Wij hebben nl. het idee dat de postbezorgers in het westen van het land meer verdienen dan wij in het oosten. Mijn uurloon ligt op €8,69 dan kijk ik dus bij sal. extra uren. Het wordt wel aangevuld tot het min.loon.
Graag reacties uit alle delen van het land.
Groetjes, Saartje
In het Noorden is het uurloon ook € 8,69.brievenbus schreef:Ik kan me niet voorstellen dat bij PostNL het uurloon pbz verschillend is.saartje schreef:Ik ben benieuwd (en met mij mijn collega's) wat jullie (postbezorgers PostNL) verdienen en waar jullie wonen.
Wij hebben nl. het idee dat de postbezorgers in het westen van het land meer verdienen dan wij in het oosten. Mijn uurloon ligt op €8,69 dan kijk ik dus bij sal. extra uren. Het wordt wel aangevuld tot het min.loon.
Graag reacties uit alle delen van het land.
Groetjes, Saartje
Maar bij deze, midden van het land ook 8,69.