In februari gaan wij ook met GeoRoute werken. Ik hoop dat alle aanpassingen die ik samen met de routeplanners heb voorgesteld goed verwerkt zijn in het programma, zodat de schade beperkt blijft tot wijken die een par straten verliezen of erbij krijgen.brievenbus schreef:Niet voor 17.00uur klaar;mon-2205-meij schreef:Inderdaad, die uren tikten heel aardig aan.... maar 't was wel heel zwaar!! En het lukte vrijwel niemand om 17.00 klaar te zijn, lekker hoopvol hè?!Jette schreef:Wij mogen gedurende 2 weken alle gewerkte uren opschrijven, uren van de hele week optellen en doorgeven aan de TC.
De extra uren komen idd goed van pas voor de komende feestdagen!![]()
En zet zoveel mogelijk op papier hoe de route beter zou zijn (vaak gewoon de "oude" manier), en dan maar hopen dat jullie net als wij de kans krijgen om e.e.a. aangepast te krijgen. Hoewel ik hier bij het VBG hoorde dat bij nieuwe Geo invoering er niet zoveel gewijzigd mag worden, want, (let op....!!) Kost teveel tijd!!!!![]()
![]()
Wens jullie nogmaals heel veel sterkte en ben benieuwd naar de posts!!
Groeten uit Waalwijk!!
Hoe laat krijgen jullie de post aangeleverd en hoeveel tijd staat er voor die wijk.
Weten wij waar we rekening mee kunnen houden.
Ik ben meer van 1x op papier/mail zetten en vervolgens het elke dag opnieuw sturen
Volgende week een bijeenkomst over GeoRoute waarin de vestigingsmanager ongetwijfeld de loftrompet gaat afsteken over dit geweldige stukje software wat voor ons het werk zoveel simpeler en prettiger gaat maken