@postbode21,
Het is echt als grap bedoeld.
Post.nl is een beursgenoteerd bedrijf en hun aandelen worden dagelijks verhandelt.
Iedereen kan er in beleggen.
Het is vandaag ook afzien voor de Post.nl bezorger.
Kreeg 6 stuks h.a.h. in de bus.
En dan moet het nog mooi uitwaaieren over de deurmat ook.
Hebben ze bij Post.nl dan stylisten in dienst?
Wat er achter de klep met de post gebeurt is niet onze verantwoording.
Re: Werken bij Netwerk VSP
182Ik miste vandaag mijn hah van Postnl. Normaliter is het altijd elke dinsdag raak. Bonus van Appie en of de Gamma, of de Karwei en nog wat rotzooi. (sorry haha) Maar vandaag kreeg ik helemaal niets. hmmm....
183@ postbode 21
Ik bedoelde bezorgmanager. Ik werk wel degelijk voor Sandd met natuurlijk een ovo.
Met streng bedoel ik dat ze duidelijke regels stellen en controleren of je je werk goed doet door telefonische navragen en dat er bij hun geen
afwijkingen bestaan t.a.v bezorgen op een andere dag in geval van nood, ook als zij omhoog
zitten met bijv zieken, en ze bellen je, en het te veel is voor 1 bezorgdag.
Ik bedoelde bezorgmanager. Ik werk wel degelijk voor Sandd met natuurlijk een ovo.

Met streng bedoel ik dat ze duidelijke regels stellen en controleren of je je werk goed doet door telefonische navragen en dat er bij hun geen
afwijkingen bestaan t.a.v bezorgen op een andere dag in geval van nood, ook als zij omhoog
zitten met bijv zieken, en ze bellen je, en het te veel is voor 1 bezorgdag.
184@beauty
als sandd mij belt of ik hun wil helpen door ziekte v.e. andere bezorger...
dan help ik als het me uitkomt... maar als het dan niet op 1 dag klaar komt
is het geen probleem .
ws. geen strenge maar een nadenkende bezorgmanager? hij/zij wil van die post af.
Jij helpt sandd in dat geval beauty.... niet andersom!
en als het zo glad is dat er niet te werken valt.... nou dan als het weer wel gaat
als sandd mij belt of ik hun wil helpen door ziekte v.e. andere bezorger...
dan help ik als het me uitkomt... maar als het dan niet op 1 dag klaar komt
is het geen probleem .
ws. geen strenge maar een nadenkende bezorgmanager? hij/zij wil van die post af.
Jij helpt sandd in dat geval beauty.... niet andersom!

en als het zo glad is dat er niet te werken valt.... nou dan als het weer wel gaat

186Hij kwam later in het depot. pas om 11.15 uur kon ik beginnen met bezorgen.slagvaardige schreef:Ik miste vandaag mijn hah van Postnl. Normaliter is het altijd elke dinsdag raak. Bonus van Appie en of de Gamma, of de Karwei en nog wat rotzooi. (sorry haha) Maar vandaag kreeg ik helemaal niets. hmmm....
187Sqndd heeft ook bedrijfs kledingJette schreef:Haha, leuk en ik maar denken, dat het een sanddbezorgster is gezien de kleding.Doro schreef:Voor alle Post.nl bezorgers die 240 kilo post bezorgen hier een tip om alles in een keer mee te nemen![]()
Wij hebben bedrijfskleding, haha.

188Heel goed mogelijk....ik had te weinig HAH, dus dacht, kijk even in de papierbak op het depot of er nog wat overschottenslagvaardige schreef:Ik miste vandaag mijn hah van Postnl. Normaliter is het altijd elke dinsdag raak. Bonus van Appie en of de Gamma, of de Karwei en nog wat rotzooi. (sorry haha) Maar vandaag kreeg ik helemaal niets. hmmm....
liggen. Dan bezorg ik dat morgen.
Maar helaas, niets....dus ik denk, dat er meer collega's te weing HAH hadden!
190Hebben jullie ook in de krant gelezen dat de stekker uit VSP post wordt gehaald? Ik las het in NRC- next en de Telegraaf. Het wat ook op t.v. Nu moeten 5000 bezorgers weer naar een ander bijbaantje gaan zoeken om niet achter de geraniums te belanden. Voor diversen onder hen was het ook een mooie aanvulling op het pensioen. Ik baalde ook wel al heb ik daar geen wijk. Ik hoopte wel erg op een wijk. Die kan ik nu wel op mijn buik schrijven. Maar voor hen is het veel erger.