Re: Geo-Route.

221
Jette schreef: Precies...
Vandaag was de Geo een grote puinhoop.
Ik ben 3.30 uur onderweg geweest omdat er VEEL post totaal verkeerd was gezet.
Had hem stevig zitten....helemaal toen mijn fietszadel ook de brui eraan had gegeven.

Ben ik depothouder...niemand wilde het doen en nu gaat ineens iedereen zich bemoeien met de beslommeringen in en om het depot.
Gaat niet door...heb middels een brief, maar ff duidelijk gemaakt wat de regels zijn en dit teruggespeeld naar de TC.

Mijn dag begon alweer geweldig...kom ik bij de Jumbo, is de klant voor mij de 1000ste klant!
Ze kreeg een jutezak vol levensmiddelen en een boeket bloemen!
Ja hoor, dat heb ik weer, ik stond erbij en ik keek er naar......balen!! :evil:
Goed, mijn geluk zal dan wel ergens anders in zitten.
AlsjeblieftJette een
Afbeelding
voor jou
Balen, als iedereen zeg met jou taken als depothouder bemoeit. Dat is werkelijk een baaldaag, fietspech en dan ook nog een de 999e bezoeker bij jumbo. Serieus, staat er iets op papier, waar de depothouder voor verantwoordelijk is en wat je van je collega postbezorgers mag verwachten. Ik vind zelf dat ik de binnen tassen in elkaar moet doen en mijn eigen rommel op moet ruimen.

222
@Geertjan

Wat een mooie bloem, positieve bemoediging
Jette ... zet het van je af, geniet van je weekend... ;)

@newman
laten we het zakelijk houden..alsjeblieft..
voor persoonlijke beledigingen zijn mischien andere forums..in het leven geroepen :?:

@willemien

en we blijven bij het topic Georoute
ik hoop nog steeds voor jullie allen dat die Geo route als het zoveel weerstand oproept gestopt kan worden. ;)

223
postbode21 schreef:@Geertjan

@newman
laten we het zakelijk houden..alsjeblieft..
voor persoonlijke beledigingen zijn mischien andere forums..in het leven geroepen :?:

@willemien

en we blijven bij het topic Georoute
ik hoop nog steeds voor jullie allen dat die Geo route als het zoveel weerstand oproept gestopt kan worden. ;)
Persoonlijke belediging? Wie is er nu lichtgeraakt?

Maar nu back OT: Georoute stoppen lijkt me een goed plan, maar dat gaat niet gebeuren. 't Is net als met zo'n Noord-Zuidlijn of het EPD, op een gegeven moment is er zoveel tijd en geld in gestoken dat dat het argument wordt om door te gaan. Terwijl dit eigenlijk economisch gezien geen valide argument is. Want wat je ook beslist: het reeds gespendeerde geld krijg je toch nooit meer terug!

224
@Newman

is het in Belgie uiteindelijk wel teruggedraaid Newman?
ik las iets over Geo route III...
het voordeel van bij postnl werken is dat jullie de vakbond in kunnen schakelen.
als nou elk depot het werk neerlegd...

Je moet hoop blijven houden. ;)
Laatst gewijzigd door wis-User02 op 19 nov 2011, 17:51, 1 keer totaal gewijzigd.

227
Vandaag ging geo best wel aardig, had weer twee nieuwe wijken. Heb over de ochtendwijk 2 uur gedaan en over de middagwijk 1 uur en 15 minuten. De ochtend viel me mee want wat ik had gezien op loopwijzer en gehoord van de postbezorger die 'm de rest van de week loopt, zou het een drama zijn. De wijk zat best logisch inelkaar op een paar knelpunten na. Al met al heb ik na een week georoute maar 4 en half uur boven m'n contracturen gelopen.

229
postbode21 schreef:@Newman

is het in Belgie uiteindelijk wel teruggedraaid Newman?
ik las iets over Geo route III...
het voordeel van bij postnl werken is dat jullie de vakbond in kunnen schakelen.
als nou elk depot het werk neerlegd...

Je moet hoop blijven houden. ;)
Volgens mij zijn ze in België nog steeds met GeoRoute bezig, en is er zelfs gestaakt. Maar voor zover ik weet heeft dat niet tot afschaffing van Georoute geleid.

230
postbode21 schreef:@Newman

Ik heb de indruk dat PostNL'ers zelden lid zijn van een vakbond, weinig intersse hebben voor cao's zo is mijn ervaring na
een jaar op dit forum enkele postings over dit soort zaken.

Sorry off-topic. snel weer terug naar geo.