Re: Geo-Route.

331
We hebben gisteren tijdens het werkoverleg ook nog een nieuwsbrief over het project ASK ontvangen.
We gaan iedere dag een sms krijgen met de verwachtingen van de dag. Bv post op tijd of vertraagd.
Ook gaan we via e-mail een aantal zaken ontvangen. Zoals weekplanning, gewerkte uren enz.
@Jette volgens mij hebben jullie al zoiets toch?

333
@Willemien,

Klopt, we hebben een eigen postbezorgerssite, waar alles op staat.

Weekplanning, gerealiseerde roosters, prikbordnieuws, georoute en tijden, uitnodigingen voor het werkoverleg,
prognose post en hah, ed.
Heeft onze TC opgezet en wij zijn er erg blij mee!

Heb er tijdelijk een taak bij...de normtijden zijn losgelaten t/m 1 jan.
De postbezorgers moeten hun werktijden aan mij doorgeven...maak er eeen Excelbestandje van en mail het wekelijks naar de TC.
TC belde me gisteren, want hij "komt om in de mail" zei hij.
Vind het wel leuk....een beetje werken vanuit huis...

In januari hebben we een depothouderoverleg, om het één en ander de bespreken en op papier te zetten.

334
karinvanwillegen schreef:Hallo allemaal,

is er iemand die mijn hiermee kan helpen ik ben op zoek naar meer informatie of een sit met link over de georoute en werk roosters van posnl ik ben postbezorger in etten-leur nederland

goetjes Maria :P
Ga eens google-en...kom je wel info tegen over de geo-route.
Voor werkroosters moet je bij je TC zijn.

336
Hallo allemaal.

ik ben op zoek naar een werkrooster voor postnl weet iemand op welke site ik die kan vinden?
ik heb gegoogle maar ik kom niet verder is er iemand die mijn hiermee verde wilt helpen ?
ik ben ook op zoek naar meer informatie over geo-route ?

groetjes Maria (Y)

337
karinvanwillegen schreef:Hallo allemaal weet iemand iets over de geo-route van postnl weet iemand een link om daar naar toe gaan.
Weet iemand hoe die site heet van TC werkroosters voor postnl
?

Groetjes maria :) :)
Ik denk dat je bij je postbodeplus of tc moet informeren of ze zoiets hebben bij jullie het is nl nog niet landelijk. Bij ons is het nl nog niet ingevoerd. Je hebt ook nog de site Welkompostbezorger.nl hier kun je je voor aanmelden. Ook heb je nog intranet van PostNl hiervoor kun je je aanmelden bij je leidinggevende. Zou zeggen informeer er eens naar. En wat betreft Georoute lees het MZjournaal nr 47 eens blz 6. Georoute is ook nog niet landelijk ingevoerd.

339
@ Willemien
@ Jette

Grappig, wij hebben een combi van jullie beide mbt info.
Van Ask vind ik het jammer dat je niet daarop kunt antwoorden.
Moet je toch beantwoorden via mob nr TC.
Verder krijgen we alles via mail.
En Jette, die eigen pb site, ik vind het top van jullie tc.
Die van ons zou er zeker ook voor zijn.
Maar het opzetten kost weer tijd en die is er niet helaas.
Ook zijn er bij ons nog pbz zonder pc :o
Die worden tel of per post geïnformeerd.
Straks krijgen we in ieder geval via Mijn PostNL/Ask alle relevante info.
Van hoeveel pbz moet je de uren doorgeven, lijkt me een hele klus.

340
Hallo allemaal

ik ben nog steeds op zoek een werkurenrooster weet iemand op welk site ik die kan vinden ?
zou iemand voor een link van de site kunnen geven waar meer informatie over de goe-route kunt vinden, want ik heb over gegooglet maar komt niet verder.

Groetjes Maria :D