Re: VEEL POST bij Sandd

361
(Y) en ik ben klaar. jeetje valt wel op, ben langer bezig geweest met sorteren dan met het lopen :shock: voor mij gevoel was dit het bezorgen net als al die andere bezorgdagen, rustig!!! alleen dat sorteerwerk was gigantisch (Y)

succes voor de mensen die nog moeten lopen. ik heb iedergeval lekker weer gehad, zonnetje af en toe de zon.
en een engeltje op me schouders toen bleek dat me posttas niet goed dicht zat :cry: :mrgreen:
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!

362
Dit schiet me net te binnen ...
Toen VSP m'n 2e lading kwam brengen woensdag hoorde ik dat ze dinsdag een bezorger in
Noordwijk (of Noordwijkerhout) blij hadden gemaakt met 52 !!! :shock: bakken post.
Die loopt 4 wijken ....
Hoop dat hij ook niet Sandd erbij heeft ....
Dan zou ik echt niet blij meer zijn.
Die zit nog te sorteren ..... :roll:
Groetjes, Annelies

363
Annelies1958 schreef:Dit schiet me net te binnen ...
Toen VSP m'n 2e lading kwam brengen woensdag hoorde ik dat ze dinsdag een bezorger in
Noordwijk (of Noordwijkerhout) blij hadden gemaakt met 52 !!! :shock: bakken post.
Die loopt 4 wijken ....
Hoop dat hij ook niet Sandd erbij heeft ....
Dan zou ik echt niet blij meer zijn.
Die zit nog te sorteren ..... :roll:
4 wijken sorteren is een enorme opgave :shock: maar goed ik denk als die persoon het goed gespeeld heeft dat die dan hulp heeft ingeschakeld voor sorteerwerk en voor loopwerk. lijk me van de zotte als je 52 bakkenpost in je eentje gaat zitten sorteren + rondbezorgen, dan wordt je op den duur wel gek :?
tenzij het echt iemand is die om 08:00 begint en om 18:00 exact klaar is. :lol: maar ook dat lijkt mij een beetje onlogies!

364
@annelies

52 bakken post? en dan alleen vsp...
wil vsp alle post in 1 keer weg hebben van de maand december...?

Annelies, sterkte met wegrijden!
na vandaag valt het voortaan altijd mee :lol:

@har...
Bij Vsp mag je 2 dagen lang van 7 tot savonds 21 uur wegbrengen..

het is maar goed dat DAT ophoudt, wie loopt er nou savonds om 20.30 nog post,
sterker... wie Wil er nou savonds om half 9 nog zijn post ontvangen?
met een grote zaklamp/mijnwerkerslamp op je hoofd in het donker je route rijden? ;)

366
@postbode21

van 7 tot 21:00? dat is lekker in de zomer, maar in de winter is dat echt een doodssteek zeker omdat het gewoon koud is (heb ik dinsdagavond gemerkt)
nou wat me wel opvalt in de avond is het wel heerlijk rustig, ken je die wijk uit je kop hebbie geen zaklamp niet nodig. maar goed, je zou maar om 20:30 in bed liggen en inneens een kabam horen van een zware poststuk die door de brievenbus wordt gegooid, dan zit je stijf in bed, ben dan ook erg blij wij van 08:00 tot 18:00 mogen bezorgen :mrgreen:

370
elisa schreef:NIks mis met 7 tot 21 uur ik ga ervoor! Of, stem er voor.
Het mag best flexibeler, bedoel de winkels gaan ook langer en vaker open!
winkels? praat me er niet over... de meeste winkels hier die gaan echt niet na 17:00 uur nog even doorbikkelen tot 21:00..
en de meeste winkels zijn hier toch gesloten op dinsdag en vrijdag..