Re: VEEL POST bij Sandd

371
Jeminee, 52 kratjes post! Ik moet er toch niet aan denken. Dat is zelfs voor 2 dagen nog gigantisch veel. Dat is beide dagen 26 kratjes post bezorgen. :roll: Of mag die persoon het nu ook op zaterdag doen? Dan zou ik het sorteren ook maar in 2 dagen doen. Daarna gelijk aan vakantie toe. :lol: Heeft PostNL soms alle kratten post die in hun depot zijn blijven staan maar naar netwerpvsp gebracht? Dat opperde mijn man net. Deze hoeveelheid is niet normaal meer. Die persoon zal wel aardig verdiend hebben aan die enorme partij post. Maar de rijen lege kratjes staan bij hem zeker tot aan het plafond :D

372
elisa schreef:Dan komt er as dinsdag nog eens een flinke ruk post, meer nog dan vandaag. De chauffeur rijdt extra om onze legge kratten op te halen daarvoor.

Dus wees maar voorbereid!
hm volgens mij valt het mee bij mij..
volgens mijn bezorgbon:

vrijdag 9 dec:
697 stuks
56 kg

dinsdag 13 dec:
699 stuks
34 kg

nou ik zie het wel maandag ;)
ex Sandd Postbezorgster

375
postbode21 schreef:@har099 ezorger

NU al! Bofkont :lol:
meestal kwam die half 2, maar hij zegt weer van *tijden veranderen*, krijgt donderdag een nieuwe omdat me vaste postbakman 1 snipperdag heeft :lol: hoezo bofkont? ben wel blij, dan zit ik iedergeval niet door te bikkelen tot 23:00 :P
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!

376
Nou ik had donderdag 19 krajtes post en dat is lang niet het record, ik geloof dat dat vorig jaar op 27 stuks stond ja tijdens de sneeuw.
Nu ook veel dus zie ik bij jullie. Morgen storm en regen te gaan brrrr succes allemaal!

379
Heb voor morgen 623 stuks post. En wat het weer betreft. Ik heb voor morgen hetzelfde mooie weer als vandaag besteld. :lol: Vandaag hadden ze ook regen voorspeld maar ik heb de hele dag geen regen gezien. Kon mijn folders onder een mooie lichtblauwe lucht, witte wolkjes en een zonnetje bezorgen. Dat was gewoon genieten.

380
:shock: pffff wijk 1 is gedaan, nu maar eens beginnen met wijk 2.. wordt een beetje gek van die wind vloog bijna het water in door een krachte wind die inneens kwam opsteken :shock: voor de rest toppie weer, alleen die wind mag weg blijven van me

* te vroeg gejuigt qua weer, het valt hier als bakken uit de hemel qua regen....
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!