Re: Sandd en nieuwbouwwijken

11
har099bezorger schreef:
Newman schreef:
elisa schreef:Zo kreeg ik al jaren straatnamen en huisnummers van straten die nog gebouwd moesten worden in mijn wijk hoe verklaar je dat? Nu staan deze huizen er pas, nog helemaal in de blubber dat wel.
Zeker post van Nuon en Ziggo: "Meldt u nu aan, voorkom afsluiting!" Terwijl het pand in kwestie nog niet eens was opgeleverd!
:ugeek: Postcodeloterij ken er ook wat van hoor! kreeg in een invalwijk post voor huizen die ze nog aan het bouwen waren en leeg stonden :roll:
Of voor huizen die al 5 jaar geleden gesloopt zijn......... :lol:

12
Newman schreef:
:lol: ja die krijg ik ook! paar keer een melding van gemaakt, kreeg als reactie, weet je het zeker? en misschien wordt het opnieuw opgebouwdt :lol: en dan geef je nog aan van, ik ken heel die wijk uit me kop en dan komen jullie met die waardeloze beweringen :roll:
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!

13
har099bezorger schreef:
Newman schreef:
:lol: ja die krijg ik ook! paar keer een melding van gemaakt, kreeg als reactie, weet je het zeker? en misschien wordt het opnieuw opgebouwdt :lol: en dan geef je nog aan van, ik ken heel die wijk uit me kop en dan komen jullie met die waardeloze beweringen :roll:
In dit specifieke geval ging het om huizen die moesten wijken voor de verbrede A4, dus die komen echt niet terug....

15
@elisa

dat vind ik nou wel grappig.!.
sandd zorgt ervoor dat voor er iemand woont... de toekomstige bewoner.
zelfs als de eerste steen nog gelegd moet worden.....
al mee kan doen aan de postcodeloterij :lol:

en dat weerspreekt het feit dat Newman denkt dat Sandd alle post voor nieuwbouw naar
Postnl doorspeelt... ;)

19
@slagvaardige

psssst welke wijk ook alweer slagvaardige?
stuur je het dan terug?... ach het duurt toch jaren voor de afzenders hun adressenbestand
bijwerken.... te duur om dat elk jaar op te schonen..

staat er niet VIJF jaar voor? ben jij de komende 5 jaar verzekerd van deze post,dus inkomsten
:lol:

20
Ja, ik stuur het elke keer netjes terug, met retoursticker en vermelding dat het adres niet meer bestaat. En nog blijft de post komen. Het kost mij aardig wat stickerrollen. Het gaat soms om tientallen stuks post. :lol:

Ze tellen de post mee op de bezorgbon en ik krijg netjes wat op de bezorgbon staat. Het gaat om twee hele straten met blokken flats die al een jaar of 2 niet meer bestaan. Voor een blok is nieuwbouw in de plaats gekomen met oneven nummers. Maar ik krijg nog steeds bijna elke slag wel post voor de even nummers die er niet meer zijn. In het begin schreef ik waar de post van een bedrijf waarvan ik wist waar die naartoe verhuisd was, naar toe moest. Maar op de een of andere manier, willen bepaalde bedrijven hun adressenbestand maar niet aanpassen. Ach, nu gaat er een retoursticker op en dan zoeken ze het zelf maar uit.

Ik heb laatst wel een formulier ingevuld waarop je kon aangeven waar moeilijkheden van een wijk zaten, voor eventuele vervangers. Dat dus ook vermeld.

En toch kreeg ik afgelopen week weer post voor bepaalde adressen. :?
Ik keek een paar maanden geleden eens bij Google maps, en als je dan die afgebroken straat intyped, dan zie je de flats nog staan. Je ziet nog mensen lopen op dat plaatje en je kunt nog door de straat heen gaan met het pijltje. In werkelijkheid is het nu een kale vlakte. Ik vroeg laatst aan iemand die in een zijstraat daarvan woont, hoelang die flats al weg waren. 2 1/2 jaar of zoiets zei die meneer.

Eta: Ik keek net even en onderaan het plaatje op maps.google.com staat "fotodatum oktober 2008"