Ik verwacht uiteraard niet dat je in details treedt over dat familielid. Ik bestrijd alleen jouw standpunt dat kleine kaartjes minachting uitstralen. Ik kreeg vorig jaar een klein kaartje van mijn moeder, en die had ze gekocht omdat ze het leuke kaartjes vond! Dat familielid had volgens mij om het even welke kaart naar jou kunnen sturen, en dan had je het sowieso niet gewaardeerd omdat je hem/haar een vervelend persoon vind.Doro schreef:@newman,
Nog een keer dan: wat ik met dat familie lid meemaak is te prive.
Het is niet alleen dat kaartje.
Kom nou zeg.
Ik vind het altijd leuk om een kaartje te ontvangen.
Vooral die handgemaakte waar mensen lang mee bezig zijn geweest waardeer ik erg.
Re: Geo-Route.
392éh, beste mensen.
Dit topic in het forum gaat toch over de Geo-route? Misschien is het voor het overzicht handiger als we voortvloeiende onderwerpen / discussies een eigen nieuw topic gunnen? (Kijkt lief en schattig
)
Dit topic in het forum gaat toch over de Geo-route? Misschien is het voor het overzicht handiger als we voortvloeiende onderwerpen / discussies een eigen nieuw topic gunnen? (Kijkt lief en schattig

___
PostNL-bezorger sinds 1 november '11
393Gisteren zat er behalve het kleine schattige kaartje ook een kerstkaart voor een familie in een andere straat in de bus.
Die doe ik straks netjes in de bus bij die mensen.
Als straatnamen erg op elkaar lijken kan het wel eens voorkomen.
Newman,
Kunnen de sorteer machines die piepkleine kaartjes aan?
Of worden erg afwijkende maten er uit gegooid?
Die doe ik straks netjes in de bus bij die mensen.
Als straatnamen erg op elkaar lijken kan het wel eens voorkomen.
Newman,
Kunnen de sorteer machines die piepkleine kaartjes aan?
Of worden erg afwijkende maten er uit gegooid?
394@Frank
Frank, je werkt er nu een maand , wil je straks is aangeven hoe het rondbrengen van
de kerstkaarten jou bevallen is?
en heb je naast de postbundel =1 h.a.h. = 2 nu ook hele kleine kerstkaartjes = 3 in je handen !
Waar haal jij die 3e hand vandaan Frank?
Georoute je kan het niet vaak genoeg herhalen Frank... zit je er nou echt verlangend naar uit te kijken?
of ben je geen postbezorger maar probeer je via dit forum de boel zo te bewerken dat de geo route steeds
weer wordt genoemd.... m.a.w. je probeert van uit postnl de georoute steeds te promoten
ik kan het mis hebben hoor.... Frank
Frank, je werkt er nu een maand , wil je straks is aangeven hoe het rondbrengen van
en heb je naast de postbundel =1 h.a.h. = 2 nu ook hele kleine kerstkaartjes = 3 in je handen !
Waar haal jij die 3e hand vandaan Frank?

Georoute je kan het niet vaak genoeg herhalen Frank... zit je er nou echt verlangend naar uit te kijken?
of ben je geen postbezorger maar probeer je via dit forum de boel zo te bewerken dat de geo route steeds
weer wordt genoemd.... m.a.w. je probeert van uit postnl de georoute steeds te promoten

3951) Zonder een grote schoudertas zou ik niet kunnen lopen. Dikke bundels daarin, eventueel in plastic als het regent, en hah onder de te lopen bundel, inclusief minikaartjes en gewoon opletten dat je niets verliest. Mocht een lange straat die ik gewend ben in rondjes te lopen, te veel post heeft, splits ik de bundels en verplaats de fiets een paar keer. Gaat prima. Verder ben ik geen fan van slagregens heb ik afgelopen paar dagen geleerd, maar maakt je creatief.postbode21 schreef:@Frank
Waar haal jij die 3e hand vandaan Frank?![]()
weer wordt genoemd.... m.a.w. je probeert van uit postnl de georoute steeds te promoten![]()
2) Wat betreft de geo-route, je hebt het mis en hoeft geen complottheorieën te ontwikkelen. Ik hoorde er veel over op mijn vestiging en wil wel weten wat er ook gaat veranderen binnenkort. En dit is er het topic voor op dit forum, vandaar dat ik het er hier over heb. Omdat ik er nog geen ervaring mee heb, niemand op mijn vestiging, ben ik bewust neutraal over dit onderwerp. Ik zie wel dat er veel over geklaagd wordt, waarschijnlijk ook met een reden, maar let er op dat ik mijn conclusie nog niet getrokken heb zonder eigen ervaring.
We hebben er hier binnenkort een presentatie over en heb al een aardig lijstje met critische vragen klaarliggen, over het verdwijnen van (mijn) steunpunten, waar ik helemaal niet blij mee ben, en de eigenlijke reden om dit te gaan invoeren, want ik zie echt niet hoe bv mijn wijk, nog efficiënter gelopen kan worden. enz.
Kortom, je hoeft je geen zorgen te maken om mijn beweegredenen, maar probeer nog zo neutraal mogelijk te zijn over veranderingen. Men zal wel van hele goede huize moeten komen om mij te overtuigen dat de boel op de schop moet, als het puur een bezuinigingsactie is die de pbz moeten opbrengen in meer (onbetaalde) tijd en moeite, zal ik daar helemaal niet blij mee zijn.
___
396Ik houd sinds deze week de urenregistratie bij van de pbz van mijn woonwijk en er is veel uitloop.
Die uitloop wordt trouwens keurig uitbetaald.
Die uitloop wordt trouwens keurig uitbetaald.
397@Frank
Bedankt voor je uitleg, ik ben nu meer overtuigd van je goede bedoelingen!
mijn verontschuldiging voor de misvatting frank
Bedankt voor je uitleg, ik ben nu meer overtuigd van je goede bedoelingen!
mijn verontschuldiging voor de misvatting frank

398@postbode21 Geen probleem natuurlijk.
Werk je enkel voor Sandd of daarnaast ook voor PostNL trouwens?
Werk je enkel voor Sandd of daarnaast ook voor PostNL trouwens?
___
399@Frank
helaas is het nog niet mogelijk om voor beide te werken Frank.
en ik denk dat het praktisch gezien..ook niet goed mogelijk is..
de piekdagen bij Postnl zijn dinsdag/donderdag/zaterdag...
bij sandd bezorg je op dinsdag/vrijdag..
vanuit concurrentie beding... mag het tot op heden ook niet van Postnl..
ik heb wel in het verleden... sandd gecombineerd met vsp en dhl...
zoals je weet zijn beiden (vsp binnenkort) verleden tijd...
het gaat nu om Postnl en Sandd.
de Post wordt aardig verdeeld..... de h.a.h. mogen jullie erbij doen (gelukkig!)
helaas is het nog niet mogelijk om voor beide te werken Frank.
en ik denk dat het praktisch gezien..ook niet goed mogelijk is..
de piekdagen bij Postnl zijn dinsdag/donderdag/zaterdag...
bij sandd bezorg je op dinsdag/vrijdag..
vanuit concurrentie beding... mag het tot op heden ook niet van Postnl..

ik heb wel in het verleden... sandd gecombineerd met vsp en dhl...
zoals je weet zijn beiden (vsp binnenkort) verleden tijd...
het gaat nu om Postnl en Sandd.
de Post wordt aardig verdeeld..... de h.a.h. mogen jullie erbij doen (gelukkig!)

400Moet zeggen dat ik de combinatie Georoute en KNJ niet echt geweldig vind, ben aan m'n 14e kerst bezig en ik heb nog nooit in het donker gelopen rond deze tijd, maar dit jaar gebeurt het me regelmatig. Post wordt later aangeleverd en doordat de wijken groter zijn geworden ben je gewoon later klaar. En ja ik geloof best dat het voor de voorbereiders ook niet mee zal vallen om in deze periode via een nieuwe manier te moeten sorteren.